سرمربی فولاد گفت: این بازی برای همیشه در یادم باقی می‌ماند. همانطوری که اولین باخت سرمربی گری من مقابل ماشین سازی در ذهنم باقی می‌ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، نعیم سعداوی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با پدیده گفت: یک بازی بسیار خوب انجام دادیم. پدیده هم خیلی خوب بود. این بازی برای همیشه در یادم باقی می‌ماند. همانطوری که اولین باخت سرمربی گری من مقابل ماشین سازی در ذهنم باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بازی، کسب امتیاز و خارج شدن از زمین با امتیاز حقمان بود و خوشحالم که با ۳ امتیاز خارج شدیم. پیش از اینکه گل را به ثمر برسانیم بازی دست ما بود. برای کسب ۳ امتیاز پس از گل موفق شدیم مدیریت صحیح داشته باشیم و این نتیجه را حفظ کنیم.

سعداوی گفت: بازیکنان فولاد با وجود اینکه با مسائل زیادی درگیر هستند ولی توانستن بجنگند و نتیجه بگیرند. همه بازیکنان در خدمت تیم بودند و از همه تشکر و قدردانی می‌کنم.

سرمربی فولاد گفت: هواداران لطف داشتند و ما را تا آخر حمایت کردند. ما می جنگیم تا انتهای فصل نتایج خوبی کسب کنیم. نتایج آینده را خوب و موفق پیش بینی می کنم. البته تیم باید تقویت شود. امیدوارم باشگاه با رفع مشکل خارجی های تیم بتواند راه را برای کسب نتایج هموارتر کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.