سرمربی پدیده گفت: هر چند که در زمین و جریان بازی‌مان تغییراتی انجام دادیم ولی نتوانستیم نتیجه بگیریم و به نظرم راه گل زدن در بازی با فولاد را نمی‌دانستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل فولاد گفت: بازی خوبی بود. فولاد خوب بازی کرد و کسب برد را به این تیم تبریک می‌گویم. با توجه به اینکه این تیم جنگنده و تکنیکی است می‌تواند نتایج بهتری بگیرد. برای فولاد در آینده هم آرزوی موفقیت و کسب نتایج درخشان‌تری دارم.

وی ادامه داد: ما با توجه به نمایش خوبمان می‌توانستیم حداقل امتیاز این دیدار رو به دست بیاوریم. با وجود اینکه فشارهای زیادی روی دروازه حریف آوردیم اگر از موقعیت‌ها بهتر استفاده می کردیم می‌توانستیم موفق شویم. متاسفانه در ضربات آخر تمرکز و دقت کافی را نداشتیم.

مهاجری گفت: فولاد از تنها اشتباه ما نهایت بهره را برد و توانست با ضربه پنالتی نتیجه را به سود خود کند. هر چند که در زمین و جریان بازی‌مان تغییراتی انجام دادیم ولی نتوانستیم نتیجه بگیریم و به نظرم راه گل زدن در این بازی را نمی‌دانستیم.

سرمربی پدیده گفت: در نیمه دوم دیدار با توجه به فشارها و موقعیت‌هایی که روی دروازه فولاد داشتیم می‌توانستیم گل بزنیم ولی باهوش عمل نکردیم و فولاد توانست از گلی که زد به خوبی دفاع کند.

وی افزود: ما باید برای ادامه راه موفق‌تر عمل کنیم و از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم و باید روی این کار تمرین کنیم. از دست دادن امتیاز به این سادگی کارمان را در ادامه راه سخت تر می‌کند. باید حساب شده لیگ را ادامه بدهیم تا در نهایت به مشکل نخوریم و لیگ برایمان تلخ تمام نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.