تبریز - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ماشین سازی تیم ریشه داری است و هم اکنون بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و کار سختی در مقابل انها داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی دو تیم ماشین سازی تبریز با سپاهان اصفهان اظهار داشت: فردا به دنبال تساوی نیستیم و بلکه هدف ما سه امتیاز است، البته کار آسانی نداریم و برای تیم ماشین سازی هم احترام زیادی قائل هستم.

وی با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم، افزود: هفته گذشته دو امتیاز حساس را در یک بازی خانگی از دست دادیم و می خواهیم فردا جبران کنیم و دست پر تبریز را ترک کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

ویسی در خصوص مصدومان تیمش نیز گفت: شجاع خلیل زاده تنها مصدوم ما در بازی فردا است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان سپس با بیان اینکه هیچ یک از تیم ها هنوز به شکل واقعی خود نرسیده اند، افزود: تیم ها همگی در ابتدای فصل با تغییراتی رو به رو شده اند و نیاز به زمان دارند.

وی با تاکید بر اینکه سپاهان هنوز به آن چیزی که می خواست نرسیده، ابراز داشت: از برنامه خود عقب هستیم و باید با بازی ها و نتایج خوب انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

وی سپس با اشاره به ظرفیت های فوتبال تبریز و اینکه این شهر سه نماینده در لیگ برتر دارد، ادامه داد: تبریز برخلاف همیشه امسال سه تیم در لیگ برتر دارد و به این ترتیب ما سه بار در تبریز باید حضور پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.