سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اعلام اینکه تامین ایمنی بازی دربی بر عهده آتش نشانی گذاشته شده است، از آماده باش گروه های امداد و نجات خبر داد.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تامین ایمنی دربی ۸۳ به سازمان آتش نشانی واگذار شده است، گفت: ۱۲۳ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر تهران در روز دربی در آماده باش به سر می برند. علاوه بر آن ایستگاه ۲۰ در اطراف ورزشگاه نیز به صورت ویژه در آماده باش خواهد بود.

وی با اعلام اینکه آتش نشانان در آماده باش کامل قرار دارند، ادامه داد: ساعتی قبل از شروع مسابقه ۸ خودرو منبع دار، ۱۰ موتور سیکلت، یک گروه کامل نجات به همراه ۵۰ نیروی آتش نشانی در داخل، خارج، پارکینگ ها و معابر اطراف ورزشگاه مستقر می شوند.

ملکی گفت: با توجه به حضور تعدادی از علاقه مندان بازی از شب قبل، تیم های آتش نشانی به محل استقرار این افراد سرکشی و به صورت پیاده همه خیایان ها و محل هی استقرار هواداران دو تیم سرخابی را رصد می کنند.

وی از افرادی که در ورزشگاه حاضر می شوند، نیز خواست کرد در صورت بروز هرگونه حادثه بلافاصله موضوع را به ماموران آتش نشانی اعلام کرده و از محل وقوع حادثه فاصله بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.