مدیررسانه‌ای و سخنگوی باشگاه پدیده خراسان گفت: اتوبوس های در نظر گرفته شده برای بازی پدیده خراسان و استقلال خوزستان هواداران مشهدی را به ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد منتقل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، جواد طاری بخش در خصوص شرایط این تیم برای بازی روز شنبه مقابل استقلال خوزستان گفت: خوشبختانه کادر فنی تیم شرایط خوبی را برای آمادگی در این بازی فراهم کرده است و تمامی اعضای باشگاه هدفشان کسب پیروزی در این مسابقه است.

وی افزود: یکی از فعالیت های باشگاه برای بازی های خانگی تیم ،ایجاد شرایط آسان جهت انتقال هواداران پرشور مشهدی به ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد است و بر این اساس با برنامه ریزی های انجام شده چندین دستگاه اتوبوس آماده این کار شده است.

طاری بخش اظهارداشت: با توجه به برگزاری این بازی در ساعت ١٨:١٥ روز شنبه ، اتوبوس ها نیز از ساعت ١٧ هواداران را از دو نقطه شهر یعنی میدان تختی(سعدآباد) و پایانه آزادی (پارک ملت) به ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد منتقل خواهند کرد و پس از بازی نیز به همان نقاط باز خواهند گشت.

مدیر رسانه ای و سخنگوی باشگاه پدیده خراسان در ادامه به شکل گیری کانون هواداران این باشگاه نیز اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی خوبی در این خصوص شکل گرفته است و ساختار کانون نیز درحال اجرایی شدن است.

وی ادمه داد: در گام اول سامانه پیامکی ٣٠٤٠ راه اندازی گردیده است که هواداران می توانند جهت عضویت در این سامانه عدد ٥ را ارسال و در آن عضو شوند.

طاری بخش گفت: در گام بعدی نیز نرم افزاری را برای ثبت نام و صدور کارت هواداری باشگاه پدیده راه اندازی کردیم که علاقه مندان می توانند با ورود به سایت رسمی هواداران پدیده خراسان به آدرس http://www.padidefans.com

و کلیک کردن بر روی گزینه صدور کارت هواداری ضمن ارسال مدارک خود در این کانون عضو شوند.

طاری بخش افزود: با صدور کارت هواداری علاقه مندان می توانند از خدماتی که باشگاه برایشان فراهم کرده است نیز بهره مند گردند.

دیدار تیم های پدیده خراسان و استقلال خوزستان شنبه ٢٠ شهریور ماه ساعت ١٨:١٥ در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.