رقابتهای فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آمریکای جنوبی با توقف آرژانتین و پیروزی برزیل و اروگوئه ادامه یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بامداد امروز چهارشنبه در منطقه آمریکای لاتین پی گرفته شد و در یکی از دیدارهای مهم تیم آرژانتین در خاک ونزوئلا ۲ بر ۲ متوقف شد.

آرژانتین که مسی را به همراه نداشت با گل های خوان پی (۳۵) و خاوی مارتینز (۵۳) از میزبان عقب افتاد اما در ادامه با فشار حملات خود توسط پراتو (۵۸) و اوتامندی(۸۳) به گل دست یافت تا از شکست فرار کند. با این تساوی آرژانتین صدرنشینی را از دست داد.

تیم ملی برزیل نیز در دیداری سخت برابر کلمبیا برتری ۲ بر یک را رقم زد. میراندا (۲) سلسائو را پیش انداخت اما مارکینیوش (۳۵ - گل به خودی) کار را به تساوی کشاند تا اینکه نیمار در دقیقه ۷۵ گل برتری را به ثمر رساند و برزیل روند خوب خود را تداوم بخشید.

بهترین نتیجه را در دیدارهای امروز تیم اروگوئه کسب کرد که برابر پاراگوئه با چهار گل به برتری رسید و جای آرژانتین را در صدر جدول گرفت. ادینسون کاوانی (۱۸ و ۵۵)، رودریگز (۴۲) و لوئیس سوارس (۴۶) زننده گل های اروگوئه بودند.

نتایج کامل دیدارهای برگزار شده به این شرح است:

* اروگوئه ۴ - پاراگوئه ۲

* ونزوئلا ۲ - آرژانتین ۲

* برزیل ۲ - کلمبیا یک

* شیلی صفر - بولیوی صفر

* پرو ۲ - اکوادور یک

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.