سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دو بازی مهم که حکم مرگ و زندگی را دارد در پیش خواهیم داشت. یکی بازی با ازبکستان در کشورش و دیگری با کره جنوبی در تهران.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از چین گفت: خیلی زودتر از چیزی که فکرش را می کردم الان متوجه شدم که مدعیان این گروه ازبکستان کره جنوبی و ایران هستند. به این معنی که بازی بعدی ما که در ازبکستان برگزار می شود و بعد در تهران با کره بازی خواهیم کرد، بازی‌هایی هستند که ما برای زندگی باید در این دو بازی به پیروزی برسیم چرا که برای ما بسیار مهم هستند.

وی افزود: بعد از بازی با چین حس و مزه بدی در ذهن و دهان ما هست. به خاطر اینکه ما باید سه امتیاز این دیدار را کسب می کردیم. اما زمانی می توانیم در این مورد قضاوت کنیم که تیم های دیگر بروند در چین و مسابقه بدهند تا مشخص شود ما چه کاری کرده ایم. اما قطعا ما فرصت پیروزی را داشتیم.

کی روش ادامه داد: نکته سوم مصدومیت چند بازیکن است. دژاگه، امیری، منتظری و چند بازیکن دیگر با مصدومیت مواجه شده اند. این به این معناست که من کاملا درست می گفتم که درخواست اردوهای پیش فصل را داشتم. این مصدومیت ها بر صحبت های من مهر تایید می زند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به مشکلات داوری که در دیدار برابر قطر و چین وجود داشته است گفت: مسئله دیگری که دغدغه بنده است عملکرد داوران جوان و بی تجربه است که در دو بازی گذشته نشان دادند که مقابل بازیکنان ایران به راحتی کارت زرد نشان می دهند. این مسئله من را به فکر فرو برده است.

کی روش ادامه داد: بعد از ۳۴ سال که من در فوتبال هستم هنوز اتفاقاتی رخ می دهد که مرا شگفت زده می کند. بن جامین ویلیامز که دیدار ایران و عراق در جام ملت های آسیا را قضاوت کرد و آن اتفاقات را برای ما رقم زد، این بار از سوی همان سازمان برای دیدار ایران و ازبکستان انتخاب شده است.

کارلوس کی روش ادامه داد: داوری که نپذیرفته بود برای قضاوت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به ایران بیاید و این موضوع را رد کرده بود الان برای بازی ایران و ازبکستان در تاشکند پذیرفته که بیاید و قضاوت کند. اگر ایشان داور باشهامتی است باید در کره ماه هم شده بیاید و قضاوت کند. مگر اینکه سوالات زیادی در موردش وجود داشته باشد. البته ما یک نایب رئیس آسیا به اسم آقای کفاشیان دارم که امیدوارم بتوانند کاری کنند.

وی افزود: مشکل دیگری که وجود دارد این است که ما نمی دانیم دیدار برابر سوریه را در کجا انجام خواهیم داد. به خاطر همین مورد ما بازیهای دوستانه مان را از دست می دهیم چرا که نمی دانیم در کدام مکان با سوریه بازی خواهیم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )