مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به جواد نکونام بابت ملحق شدن دوباره به تیم ملی تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، اوسیانو کروز در جمع خبرنگاران گفت: باید به جواد نکونام به خاطر ملحق شدن مجدد به تیم ملی تبریک بگویم او این مرتبه مربی است و اکنون کادر کاملی داریم که می‌توانیم وظایف را انجام بدهیم و به نکونام تبریک می‌گویم.

وی افزود: گزینه دوم ما اردوی ایتالیا بود که به اهدافی که در نظر داشتیم رسیدیم. همانطوریکه می‌دانید یک اردوی اولیه تیم ملی داشت که به هر دلیلی لغو شد و گزینه دومی که در اختیار داشتیم، اردوی تیم ملی ایتالیا بود.

کروز ادامه داد:درباره تعهد بازیکنان باید بگویم فراتر از صددرصد از بازیکنان و عملکردشان رضایت داشتیم و به همین دلیل سردرد بزرگی داشتیم برای انتخاب بازیکنان، پورقاز، مرتضی تبریزی، سروش رفیعی و .. که می‌توانستند در این اردو حضور داشته باشند با این حال باید تصمیمات گرفته می‌شد و وظیفه بازیکنانی که در این اردو هستند دوچندان است.

وی در مورد شناخت کادرفنی تیم ملی از قطر گفت: یکی از کیفیت‌های بالای کادرفنی این است که از نقاط ضعف و قوت حریف‌مان باخبر است هرچند اکنون دغدغه حریف را نداریم بلکه باید عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم و امیدواریم که تا قبل از بازی با ایران به بازیکنی دیگری ملیت قطری ندهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.