بندرگز – سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز گفت: در حال حاضر ۶۰ میلیون تومان بدهی داریم و از مسئولان استانی و شهرستانی می‌خواهیم به ما کمک کنند.

مهدی تبیانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از مجموع ۶۰ میلیون تومان بدهی، ۳۰ میلیون تومان مربوط به فدراسیون، ۱۵ میلیون تومان طلب بازیکنان و ۱۵ میلیون تومان دیگر هم بابت اسکان داوران، غذا و هزینه‌های برق و پروژکتور ورزشگاه امام رضا (ع) بندرگز است.

وی افزود: در مقابل این بدهکاری‌ها کم آورده‌ایم و از استانداری گلستان، فرمانداری و شورای شهر بندرگز می‌خواهیم که ما را تنها نگذارند.

تبیانیان در پاسخ به این سوال که حامی مالی تیم ملوان بندرگز تاکنون چه کمکی به تیم کرده است، یادآور شد: آقای هادی اسدی هزینه ایاب و ذهاب، خرید توپ و بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده که باید از ایشان تشکر کنیم.

وی تصریح کرد: شرایط تیم ملوان بندرگز در جدول کمی خطرناک شده و نیازمند حمایت مسئولان از نماینده استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور هستیم تا در لیگ بمانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملوان بندرگز در پایان هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، با کسب ۶ برد، ۱۱ باخت و مجموع ۱۴ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارد.

نماینده بندرگز در ادامه مسابقات و از هفته بیستم، پنجشنبه ۱۱ شهریور راس ساعت ۲۰ مهمان تیم پدیده کاسپین ساری خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.