تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حضور صد تماشاگر و با حمایت آنها از سرمربی این تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که بازیکنان این تیم از ساعت ۱۸ در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات استقامتی و برنامه‌های هوازی را پست سر گذاشتند.

* محسن کریمی مهاجم تیم استقلال امروز به صورت اختصاصی در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرین کرد.

* حدود صد نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین استقلال حاضر شده و مشغول تشویق علیرضا منصوریان سرمربی این تیم شدند. آنها در طول تمرین مرتب سرمربی تیم استقلال را تشویق کرده و از او حمایت کردند.

* دروازه‌بان تیم جوانان استقلال امروز در محل تمرین بزرگسالان این تیم حاضر شد و در کنار سایر گلرهای آبی‌پوشان زیرنظر حمید بابازاده تمرین کرد.

* بازیکنانی نظیر کاوه رضایی، حیدری، حاج محمدی، فرشید باقری، میثم مجیدی، مجید حسینی امروز به صورت جداگانه زیرنظر استیوجونز تمرینات استقامتی انجام دادند..

* علیرضا منصوریان مثل روزهای گذشته در کنار سایر شاگردانش پا به توپ شد و نکات لازم را در حین بازی به آنها گوشزد می‌کرد.

* نصرالله عبدالهی در تمرین امروز حضور داشت و از نزدیک برنامه‌های آبی‌پوشان را پیگیری کرد. وی روز گذشته به عنوان سرپرست تیم استقلال انتخاب شد.

* بعد از گذشت یک ساعت از تمرین امروز هواداران استقلال با شعار سرود قهرمانی از تیم‌شان حمایت کردند. آنها معتقد بودند استقلال با اوج گیری در ادامه فصل می‌تواند قهرمان شود.

* در اواخر تمرین امروز منصوریان شاگردانش را دور هم جمع کرد و درخصوص ضعف‌هایی که با این بازیکنان در بازی درون تیمی داشتند با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

* تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۹:۳۰ به پایان رسید و آبی‌پوشان فردا مجددا تمرینات آماده‌سازی خود در ورزشگاه آزادی پیگیری خواهند کرد.

* بعد از پایان تمرین ا مروز بازیکنان استقلال مثل روزهای گذشته شام را در رختکن کمپ زنده‌یاد حجازی صرف کردند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )