نفرات راه یافته به فینال اوزان ۶۶ و ۹۸ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان مسابقات مرحله مقدماتی رقابت‌های اوزان ۶۶ و ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو نفرات راه یافته به دیدار پایانی این اوزان مشخص شدند.

در وزن ۶۶ کیلوگرم داوور استفانک از صربستان در نیمه‌نهایی با نتیجه ۸ بر صفر از سد شماگی بولکوادزه از گرجستان گذشت تا هم خودش فینالیست شود و هم امید نوروزی را از گردونه مسابقات حذف کرده باشد.

در دیگر دیدار نیمه‌نهایی این وزن میگران آرتونیان که پیش از این ریو هانسو، قهرمان کره‌ای جهان را شکست داده بود با نتیجه ۴ بر یک رسول چونایف آذربایجانی را مغلوب کرد تا حریف استفانک در فینال شود. با توجه به عدم حضور چونایف در فینال اسلام‌بک، آلبی‌یف، قهرمان المپیک پکن از روسیه که پیش از این مغلوب چونایف شده بود از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۸ کیلوگرم نیز آرتور آلکسانیان در دیدار نیمه‌نهایی با اقتدار و با نتیجه ۸ بر صفر چنگ ایلدیم از ترکیه را شکست داد. ایلدیم در مرحله قبل اسلام ماگومدوف از روسیه را مغلوب کرده بود تا با شکست او؛ نماینده روسیه نیز حذف شود.

در دیگر دیدار نیمه‌نهایی این وزن یاسمانی کابررا از کوبا که در مرحله قبل قاسم رضایی را شکست داده بود با نتیجه ۲ بر صفر از سد استفان شوئن از سوئد گذشت و حریف آلکسانیان در فینال شد تا قاسم رضایی هم شانس مبارزه در گروه بازنده‌ها و تلاش برای کسب مدال برنز را پیدا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.