کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کیانوش رستمی بعد از کسب مدال طلای رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک در دسته ۸۵ کیلو پیش از حضور در کنفرانس خبری از خبرنگاران درخواست جالبی مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، بعد از کسب مدال طلای دسته ۸۵ کیلوگرم رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو نشست خبری قهرمانان این دسته برگزار شد که با توجه به قهرمانی کیانوش رستمی او ابتدا باید در سالن کنفرانس حاضر می‌شد، اما رستمی برای دقایقی از خبرنگاران درخواست کرد که به او مهلت دهند تا تماس‌ها و پیغام‌هایی که از ایران دارد را پاسخ دهد و سپس پاسخگوی آنها باشد.

به همین دلیل ابتدا کنفرانس خبری وزنه‌بردار چینی برگزار شد، اما در کمال تعجب هیچکدام از خبرنگاران ایرانی و خارجی سوالی از تائو تیان نداشتند و منتظر حضور رستمی ماندند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )