کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

نیمه اول دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر با تساوی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس در حالی از هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شد که نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پرسپولیس با همان ترکیبی که در دو بازی قبلی به میدان رفته بود، پا به این مسابقه گذاشت. علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا،محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، وحید امیری و علی علیپور یازده بازیکنی بودند که در ترکیب اصلی پرسپولیس در این مسابقه به میدان رفتند. آنتونی گولج باز هم از فهرست ۱۸ نفره سرخ‌پوشان برای این مسابقه خارج شد.

در نیمه اول هر دو تیم بازی پایاپای و درگیرانه‌ای را از خود به نمایش گذاشتند. پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۲۶ این بازی تا آستانه باز کردن دروازه گسترش فولاد پیش رفتند که توپ از مقابل سر وحید امیری به بیرون رفت تا جدی ترین موقعیت سرخ‌پوشان در این نیمه اینگونه به بیرون برود.

حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد هم در این نیمه به دلیل اعتراض به داور از روی نیمکت اخراج شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.