بازیکنان استقلال قبل از شروع تمرین و بدون حضور سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی جلسه ای ۱۰دقیقه ای را در رختکن برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین تمرین آبی پوشان پس از شکست دو بر یک مقابل صنعت نفت آبادان عصر امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* برخلاف روزهای قبل که هواداران زیادی در تمرین حضور پیدا می کردند امروز شاید به دلیل باخت این تیم مقابل صنعت نفت تنها ۱۰هوادار در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی آمده و به تماشای تمرین نشستند.

* قبل از شروع تمرین بازیکنان استقلال بدون حضور سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی جلسه ای را در رختکن برگزار کرده و بازیکنان هم قسم شدند تا در دیدارهای آینده تنها با پیروزی از زمین خارج شوند.

* کاوه رضایی که از مصدومیت جزیی رنج می برد امروز با لباس شخصی در تمرین حاضر شد و پس از گفتگویی ۱۰ دقیقه ای با سرمربی آبی پوشان محل تمرین را ترک کرد.

*محسن کریمی که در دیدار مقابل نفت تهران دچار مصدومیت شده بود امروز در تمرین حاضر شد و به طور انفرادی و زیر نظر کادر پزشکی تیم تنها به دویدن دور زمین اکتفا نمود.

*علیرضا منصوریان پس از صحبت با بازیکنان، به یکباره به گوشه ای از زمین شماره ۲ رفت و دقایقی دور از چشم حاضران، تلفنی مشغول صحبت شد.

* علیرضا منصوریان لحظاتی نیز با دکتر ستوده در خصوص وضعیت بازیکنان صحبت کرد.

*در ابتدای تمرین، منصوریان دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و از آنان خواست مقابل پیکان موقعیت ها را از دست نداده و گلزنی کنند و همچنین از مدافعانش خواست دقت بیشتری را در مهار مهاجمان حریف به خرج داده تا همانند دیدار مقابل نفت آبادان به راحتی پذیرای گل نشوند.

* پس از صحبت های منصوریان بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و آنهایی که در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان به طور کامل به میدان رفته بودند پس از گذشت ۳۰ دقیقه با انجام ریکاوری محل تمرین را ترک کردند. سایر بازیکنان زیر نظر منصوریان و محمد خرمگاه به کارهای سرعتی و کششی پرداخته و در آیتم پایانی یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند.

* بنا به دستور کادر فنی، آبی پوشان فردا استراحت می کنند و از روز دوشنبه تمریناتشان را برای دیدار مقابل پیکان تهران ادامه خواهند داد.

* تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز پنجشنبه هفته جاری و از ساعت ۲۰ و ۳۰ در ورزشگاه شهر قدس میهمان پیکان تهران خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.