در رده بندی محبوب‌ترین تیم‌های فوتبال باشگاهی روسیه زنیت سن پطرزبورگ جایگاه اول را به دست آورد و روستوف با در اختیار داشتن سردار آزمون و سعید عزت اللهی سوم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق بررسی مرکز تحقیقات افکار عمومی روسیه در تمام نقاط این کشور زنیت سن پطرزبورگ به عنوان محبوب‌ترین تیم فوتبال روسیه برگزیده شد.

رده دوم محبوب‌ترین تیم های فوتبال روسیه به طور مشترک نصیب اسپارتاک و زسکا مسکو شد. روستوف، کراسنودار و روبین کازان نیز در جایگاه سومی قرار گرفتند.

مرکز تحقیقات افکار عمومی روسیه در ادامه اعلام کرد: طبق آخرین بررسی‌های صورت گرفته ۴۴.۴۸ درصد مردم روسیه علاقمند به تماشای دیدارهای جام ملت‌های ۲۰۱۶ اروپا بودند. در میان این تعداد ۱۶ درصد هواداران متعصب فوتبال قرار داشتند و ۳۲ درصد نیز نتایج بازی‌های فوتبال در روسیه و خارج از این کشور را هرازگاهی دنبال می‌کنند.

در ادامه این تحقیق آمده است: ایگور آکینف، با کسب ۱۳ درصد آرا عنوان محبوب‌ترین بازیکن فوتبال روسیه را از آن خود کرد.

همچنین ۴۶ درصد شرکت کنندگان در نظر سنجی مرکز تحقیقات افکار عمومی روسیه موافق افزایش بودجه ورزشی نوجوانان و جوانان بودند. ۴۴ درصد روس‌ها خواهان تغییراتی در تیم ملی فوتبال روسیه برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۱۸ شدند و تنها ۱۴ درصد رای به تغییر کادر فنی این تیم دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.