بازیکن اصفهانی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تمایلی برای جدایی از سپاهان نداشتم اما شرایطی را پیش‌روی من گذاشتند که چاره‌ای به جز رفتن نداشتم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد حسین مرادمند امشب پس از دیدار تیمش با پدیده مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود و تیم پدیده با این برد ثابت کرد که در ادامه لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی در مورد برد تیم پدیده مشهد برابر تیم سپاهان که تیم سابق وی محسوب می‌شود، ادامه داد: از این برد هم ناراحتم و هم خوشحال؛ زیرا باشگاه سپاهان زحمت زیادی برای من کشید، البته نمی‌توان با این باخت در مورد سپاهان نتیجه‌گیری کرد و این تیم به زمان نیاز دارد.

بازیکن اصفهانی تیم فوتبال پدیده مشهد اضافه کرد: پس از گلزنی به سپاهان خوشحالی نکردم زیرا هر چه در فوتبال دارم، از سپاهان و یک مربی به نام رضا مهاجری است.

این مسؤول در مورد جدایی‌اش از تیم سپاهان نیز گفت: دلم با سپاهان بود اما باشگاه شرایطی گذاشت که بروم، وقتی من را نمی‌خواستند، نمی‌توانستم بمانم، با این حال امیدوارم روزی به تیم شهرم برگردم.

مرادمند درباره وضعیت تیم پدیده مشهد نیز گفت: با بچه‌ها همدل شده‌ایم و می‌خواهیم در زمین تلاش کنیم تا سهمیه آسیایی بگیریم، البته حالا برای این حرف زود است اما می‌خواهیم برای شهر مشهد و شهر امام رضا(ع) آبروداری کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.