تبریز - سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به ظرفیت های فوتبال آذربایجان گفت: سه تیم لیگ برتری تبریز باید از اعتبار فوتبال آذربایجان دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند قبل از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران در سالن کنفرانس مجتمع پتروشیمی تبریز با بیان اینکه امسال سه تیم از تبریز در لیگ برتر حضور دارند، ادامه داد: امیدوارم هر سه این تیم ها موفق باشند و از اعتبار فوتبال تبریز و آذربایجان دفاع کنند.

وی سپس در خصوص بازی امروز تیمش برابر پیکان گفت: امروز اولین بازی است و کار همیشه در بازی های اول سخت است ولی ما در خانه بازی می کنیم و قطعا باید سه امتیاز را بگیریم.

کمالوند با اشاره به اینکه از تیم پیکان شناخت کافی ندارد، ادامه داد: من فقط تفکرات مجید جلالی سرمربی خوب این تیم را می شناسم و شناخت ما از پیکان به خاطر تفکرات جلالی است.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه در اولین بازی به خاطر اینکه تیم ها از هم شناخت ندارند کار سختی داریم، ابراز داشت: امیدوارم امروز بازی جنگنده، تماشاگرپسند و خوبی شاهد باشیم و هواداران حاضر در ورزشگاه نیز از دیدن بازی لذت ببرند.

وی در خصوص شناخت خودش از بازیکنان جدید پیکان گفت: چندین سال است که در لیگ برتر کار می کنم و شناخت نسبی از تمام بازیکنان فعال در لیگ دارم.

کمالوند در خصوص دلایل برگزاری نشست خبری قبل بازی این دو تیم در روز بازی گفت: دیروز تراکتور بازی داشت و ما دیدیم که خیلی ها باید در ورزشگاه باشند برای همین تصمیم گرفتیم امروز این نشست برگزار شود.

دو تیم گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران امروز از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم می روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.