عضو هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس، دلیل خروج زودهنگام از جلسه روز دوشنبه را برگزاری جلسه با معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح روز دوشنبه نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت تا در جلسه‌ هیئت مدیره این باشگاه شرکت کند.

در حاشیه این جلسه، حمیدرضا گرشاسبی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان دقایقی پس از شروع جلسه، محل باشگاه را ترک کرد. این اتفاق، یکسری شایعات را در پی داشت آن هم در روزی که گفته می‌شد شاید در طول جلسه، اعضا برای انتخاب مدیرعامل جدید اقدام کنند.

گرشاسبی در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: من در حد یک سلام و احوالپرسی در جلسه حضور داشتم و دقایق زیادی در باشگاه نبودم. خیلی زود برگشتم تا به کارهای دیگری که داشتم، برسم.

وی ادامه داد: جلسه مهمی در دفتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور داشتیم و باید می‌رفتم. مسئله دیگری هم در میان نبود.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که «آیا می‌دانید در جلسه هیئت مدیره چه تصمیماتی اتخاذ شد»، گفت: همان‌طور که گفتم، خیلی زود جلسه را ترک کردم و نمی‌دانم اصلا چه خبر بود. از طرف دیگر هنوز صورت‌جلسه هیئت مدیره به دستم نرسیده که بدانم چه مسائلی در آن مطرح شده است.

گرشاسبی در توضیح جلسه‌ای که در مورد اجاره ورزشگاه آزادی توسط استقلال و پرسپولیس پشت سر گذاشته بود، گفت: با رأی اعضای حاضر در جلسه مقرر شد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای هر بازی،‌ به مدیران ورزشگاه آزادی اجاره پرداخت کنند. این طرح به سود دو باشگاه است. همچنین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی نیز درصدی از درآمد هر بازی را برمی دارد تا صرف تعمیرات و مشکلات دیگر در ورزشگاه کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.