تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه امروز عملکرد تیمی تراکتور خوب بود، گفت: ولی از نظر نتیجه بازی اصلا خوب نبودیم و نتوانستیم پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی بعداز تساوی تیمش برابر مدافع عنوان قهرمانی در جمع خبرنگاران گفت: باید ۸ گل به استقلال خوزستان می زدیم ولی نزدیم و بازیکنانم از موقعیت ها خوب استفاده نکردند.

وی سپس با بیان اینکه دو توپ به سمت دروازه ما آمد و آنها گل شد، افزود: تیم استقلال خوزستان از موقعیت های خود خوب استفاده کرد ولی ما خوب کار نکردیم و از موقعیت های ایجاد شده درست استفاده نکردیم.

قلعه نویی در خصوص عملکرد جاسم کرار نیز گفت: کرار امروز یکی از بازی های خوب خود را انجام داد و من به او امیدوار هستم.

وی سپس در خصوص تعویض ادینهو نیز اظهار داشت: ادینهو چون از بازی خارج شده بود، تعویض کردیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه باید فکری برای مشگل گلزنی خودمان کنیم، ادامه داد: پارسال نیز این مشکل را داشتیم و اخباری هیچ سیوی نداشت و ستاره بازی دروازه بان حریف بود.

قلعه نویی در خصوص عملکرد تیم خوزستانی نیز گفت: استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته بود و بازیکنانشان اعتماد به نفس زیادی داشتند و آنها نسبت به پارسال بهتر بازی کردند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نخستین دیدار خود در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را با تساوی برابر قهرمان لیگ فصل گذشته پشت سرگذاشت تا اولین دو امتیاز فصل جدید را از دست بدهد.

لوسیانو ادینیو(۱۵) و فرزاد حاتمی(۶۰) برای تراکتورسازی و رحیم زهیوی(۵۹ و ۷۲ - پنالتی) برای استقلال خوزستان گل زدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.