نشست خبری سرمربیان تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و پیکان فردا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، فراز کمالوند و مجید جلالی از ساعت ۱۰ صبح، در نشست خبری قبل از بازی هفته اول فصل شانزدهم لیگ برتر شرکت می‌کنند.

نشست خبری پیش از بازی سرمربیان تیم های گسترش فولاد و پیکان در محل سالن کنفرانس هتل پتروشیمی واقع از بلوار استاد شهریار جنب مجتمع باغلارباغی برگزار می شود و روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تبریز از تمامی اصحاب رسانه جهت پوشش خبری این نشست دعوت به عمل می آورد.

به گزارش فارس، نکته جالب اینکه دیدار های تیم‌های گسترش فولاد تبریز و پیکان از ساعت۱۸:۱۵ فردا سه شنبه ۵ مرداد در استادیوم اختصاصی بنیان دیزل برگزار می‌شود و این یعنی صبح روز برگزاری مسابقه، مربیان دو تیم پاسخگوی خبرنگاران خواهند بود تا به این ترتیب این نشست خبری فقط برای رفع جریمه احتمالی برگزار شده باشد.

به نظر می‌رسید با آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر دیگر شاهد چنین برخوردهای غیرحرفه‌ای با اصحاب رسانه نباشیم اما گویا قوانین عجیب و غریب برگزاری رقابت‌ها در امر برگزاری نشست‌های خبری همچنان ادامه‌دار بوده و در فصل جاری نیز باید شاهد این چنین اتفاقات نادر در دنیای فوتبال باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.