وحید شمسایی با دو گلی که در جام باشگاه‌های آسیا به ثمر رساند رکورد تازه‌ای را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتسال تاسیسات دریایی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نمایند ایران بود که در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی مقابل ناگویای ژاپن شکست خورد. ناگویایی که در انتها توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وحید شمسایی به عنوان بازیکن مربی هدایت تیم تاسیسات دریایی را برعهده داشت. او در این دوره از مسابقات توانست دو گل به ثمر برساند که مجموع تعداد گل‌های خود را در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به ۲۹ رساند.

شمسایی در سه دوره‌ای که در جام باشگاه‌های‌ آسیا شرکت کرده توانست این رکورد را ثبت کند و به عنوان بازیکنی که بیشترین تعداد گل را در جام باشگاه‌های آسیا به ثمر رسانده خود را معرفی کند.

شمسایی در سال ۲۰۱۰ با ۱۷ گل آقای گل مسابقات شد و در سال ۲۰۱۵ هم ۱۰ گل توانست به ثمر برساند این درحالی است که موریوکا بازیکن ژاپنی در ۶ دوره حضورش در جام باشگاه‌های آسیا ۲۸ گل به ثمر رسانده بود این بازیکن ژاپنی در سال ۲۰۱۰ ، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ در هر دوره توانست ۴ گل به ثمر برساند و در سال ۲۰۱۳ ، ۸ گل،‌ در سال ۲۰۱۴ ، ۵ گل و در سال ۲۰۱۵ هم سه گل به ثمر رساند. این بازیکن در این دوره از رقابت‌ها حضور نداشت.

آقای گل فوتسال جهان در حالی توانست این رکورد را از آن خود کند که در سه دوره از مسابقات به این عنوان رسید در حالی که بازیکن ژاپنی ۶ دوره را تجربه کرده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.