کادرفنی و بازیکنان پدیده با امام رضا (ع) عهد بستند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، عصر امروز آخرین تمرین پدیده پیش از سفر به اصفهان و دیدار با سپاهان اصفهان در زمین چمن کارگران مشهد برگزار شد.

در این تمرین که با حضور شوشتری، مدیر مجموعه پدیده، وطنخواه، مدیرعامل باشگاه پدیده، سرآسیایی، قائم‌مقام باشگاه پدیده، صبوریان، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، پوررضایی، رییس اداره ورزش و جوانان مشهد، ولی‌پور، سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی و ناصر بهزاد، رییس اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد، شاگردان رضا مهاجری به مرور آخرین برنامه‌های تاکتیکی خود پرداختند.

در پایان تمرین، شوشتری، صبوریان و وطنخواه برای بازیکنان به صحبت پرداخته و برای این تیم در لیگ شانزدهم آرزوی موفقیت کردند.

همچنین بازیکنان پدیده و کادرفنی این باشگاه با امام هشتم (ع)میثاق‌نامه‌ای امضا کردند تا پایان لیگ شانزدهم و در هر سی مصاف این تیم در لیگ برتر، برای دفاع از اعتبار فوتبال مشهد‌الرضا (ع) بجنگند و تلاش کنند.

در انتها پدیده‌ای‌ها با اهدای شاخه گل به عکس شهدای مدافع حرم، جلال خوشزاد، محمد اعظم و کاظم غیاثیان به این زحمت‌کشان فقید خراسانی ادای احترام کردند و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )