قم - سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که دل مردم قم با صبا است گفت: صبا برابر نفت آبادان به دنبال کسب ۳ امتیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های صبای قم و صنعت نفت آبادان که عصر یکشنبه در قم انجام شد، اظهار داشت: شاید برخی مواقع از بازی‌های صبا استقبال نشود اما من می‌دانم که دل مردم قم با صبا است و مردم قم می‌خواهند که این تیم موفق شود.

وی افزود: امسال با دگرگونی زیادی مواجه بودیم و نفرات زیادی را از دست دادیم و برای بازسازی تیم زمان بسیار کمی داشتیم و جمع و جور کردن تیم در این شرایط سخت است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: به لطف خدا تیمی با تلفیق نفرات با تجربه و بازیکنان جوان تشکیل شده است و کارمان را از اردبیل آغاز کردیم و در همان ۸ روزی که کنار هم بودیم از نظر فنی پیشرفت کردیم و از نظر روانی نیز به هم نزدیک شدیم.

مرفاوی بیان داشت: تیم صنعت نفت تیم ریشه داری است و ساختار خود را از سال گذشته حفظ کرده و این مورد مهمی است زیرا آنها یک فصل با هم بازی کرده‌اند و از نظر فنی و تاکتیکی با دیدگاه مربی‌شان نزدیک هستند و صنعت نفت از این نظر جلو است.

وی عنوان کرد: صبا هم بازیکنان با انگیزه‌ای دارد و نفرات ما می‌خواهند خود را اثبات کنند و این نفرات می‌توانند با دست پر میدان را ترک کنند و ما می‌خواهیم در این ۴ بازی با نتایج خوب کار را به پایان برسانیم و سپس از نظر تاکتیکی و بدنی کار بچه‌ها را بالا ببریم.

سرمربی تیم صبای قم تصریح کرد: به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی هستیم و من به نفراتم اطمینان دارم که فردا بازی خوبی ارائه خواهند داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.