مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته ایم، گفت: هدف ما در لیگ شانزدهم قهرمانی است و امیدوارم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آذری پس از پایان مراسم قرعه کشی لیگ شانزدهم با ابراز رضایت از قرعه ذوب آهن اصفهان گفت: از قرعه کشی راضی هستم و امیدوارم بتوانیم یک فصل موفق را با ذوب آهن در لیگ شانزدهم داشته باشیم.

وی افزود: ذوب آهن امسال آهسته و پیوسته حرکت می کند و ما در فصل نقل و انتقالات عملکرد قابل قبول و منطقی داشته ایم و تلاش کرده ایم آنچه که نیاز کادر فنی بود، برآورده کنیم.

آذری در ادامه گفت: درست است که چند بازیکن از جمع ما خارج شدند، اما ما تلاش کرده ایم بازیکنان جایگزین خوبی جذب کنیم، تا بتوانیم در لیگ شانزدهم عملکرد موفقی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این سوال که گفته می شد قرار است از این تیم جدا شوید، گفت: من افتخار می‌کنم کارمند ذوب آهن اصفهان هستم و تا روزی که در خدمات باشگاه ذوب آهن باشم، تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام می دهم و روزی هم که از این باشگاه جدا شوم، همیشه برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم و حتی اگر کاری از دستم بربیاید، برای این باشگاه انجام می دهم.

وی تصریح کرد: اعضای هیات مدیره به من اعتماد کردند و من همچنان در خدمت ذوب آهن هستم و تمام تلاشم را انجام می دهم که بتوانم عملکرد قابل قبولی در ذوهب آهن داشته باشم.

آذری در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا گل‌محمدی می تواند همچون فصل گذشته در ذوب آهن نتایج قابل قبولی کسب کند، گفت: به یحیی اعتماد کامل داریم و شناخت خوبی از او داریم و می دانیم که او برای موفقیت ذوب آهن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.