به دلیل برنامه تمرینی سرخ‌پوشان این احتمال وجود دارد که تیم پرسپولیس در جام شهدا که هفته آینده برگزار خواهد شد، شرکت نکند.

به گزارش خبرگزاری فارس، امسال مطابق سال‌های گذشته قرار است جام شهدا پیش از شروع لیگ برتر با حضور تیم‌های لیگ برتری برگزار شود و به همین دلیل از چندی قبل اعلام شد که تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز، ماشین‌سازی تبریز و پدیده خراسان ۴ تیم حاضر در این رقابت‌ها خواهند بود و طبق برنامه اعلام شده ۲۶ تیر تراکتورسازی باید به مصاف پدیده برود و پرسپولیس ۲۷ تیر رودرروی ماشین‌سازی قرار بگیرد.

البته پرسپولیسی‌ها برای برپایی یک اردوی آماده‌سازی ۱۴ روزه در اوکراین به سر می‌برند و طبق برنامه قبلی پنجشنبه شب وارد تهران خواهند شد البته مربیان کروات این تیم همراه با بازیکنان به تهران نمی‌آیند و آنها پس از حضور در کرواسی صبح یکشنبه به تهران خواهند رسید.

از طرفی تمرین پرسپولیسی‌ها در روزهای جمعه و شنبه تعطیل است تا سرخ‌پوشان خستگی حاصل از اردوی پرفشار از اوکراین را از تن بیرون کنند و یکشنبه تمرین پرسپولیس در تهران آغاز خواهد شد.

به دلیل همین شرایط و طبق گفته‌های برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان سرخپوشان در جام شهدا شرکت نخواهند کرد چراکه بعد از دو روز تعطیلی منطقی نیست که سرخپوشان که تازه از اردوی بدنسازی برگشته‌اند در یک تورنمنت سنگین به میدان بروند و به همین دلیل این احتمال وجود دارد که به جای پرسپولیس تیم دیگری در جام شهدا حاضر شود.

این در حالی است که شاید برگزاری این تورنمنت با تغییراتی روبه‌رو شود تا پرسپولیسی‌ها بتوانند خودشان را به حضور در این جام راضی کنند. در غیر این صورت تیم دیگری جایگزین شاگردان برانکو در بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.