سرپرست باشگاه استقلال امضای تفاهم‌نامه با باشگاه ایتالیایی را درحالی تکذیب کرده که خود سایت این باشگاه پیش از این چنین خبری را منتشر کرده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، امضای تفاهم نامه با باشگاه های اروپایی یک امر عادی در بین باشگاه های ایرانی است و البته شاید خیلی از این توافق نامه و تفاهم نامه ها سرانجامی هم نداشته باشد و در حد همان خبر باقی بماند.

باشگاه استقلال نیز در تاریخ ۱۹ خرداد روی خروجی سایت خود خبری مبنی بر تفاهم نامه با باشگاه اینترمیلان به مضمون زیر منتشر کرد:

دو باشگاه آبی‌پوش و مطرح ایرانی و ایتالیایی تفاهم‌نامه‌ای را به امضا رساندند.

باشگاه‌های استقلال ایران و اینترمیلان ایتالیا امروز (چهارشنبه ۱۹ خرداد ) تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. براساس این تفاهم‌نامه این دو باشگاه در زمینه تیم‌های پایه و آکادمی برای معرفی و پرورش استعدادهای برتر همکاری خواهند کرد.

در این جلسه بهرام افشارزاده، شاهرخ سبک‌دست و عباس کردنوری به نمایندگی از باشگاه استقلال حضور داشتند.

بعد از این تاریخ و منتشر شدن این خبر در اکثر خبرگزاری های معتبر کشور که به سادگی در موتور جستجوگر گوگل قابل رویت است روز گذشته هیاتی که به نمایندگی از باشگاه اینترمیلان در ایران حضور داشتند با بهرام افشارزاده دیدار دیگری داشتند و بابت همکاری در بخش پایه ها به خصوص نظراتی بین طرفین ردوبدل شد و حتی توافقاتی هم حاصل شد که امروز خبرگزاری فارس در قابل یک خبر ساده این موضوع را پوشش داد اما در حرکتی جالب بهرام افشارزاده در سایت استقلال هرگونه امضای تفاهم نامه با باشگاه اینترمیلان را تکذیب کرد و تاکید کرد که چنین چیزی اصلا صحت ندارد.جالب است که سرپرست باشگاه استقلال مدعی شده قرار است در آینده این قرارداد امضا شود.

صرف نظر از اینکه امضای تفاهم نامه با یک باشگاه مطرح و تقریبا پر طرفدار در ایران نمی‌تواند چنان خبری منفی باشد که باعث به حاشیه کشیدن استقلال باشد عجیب است که دوستان در باشگاه استقلال ظاهرا دچار فراموشی شده اند که در تاریخ ۱۹ خرداد سال جاری خودشان این خبر را ابتدا روی خروجی خود قرار داده اند!

خبرنگار ورزشی فارس بر حسب وظیفه و رسالت خبری با بهرام افشارزاده که به گفته سجادی معاون وزیر ورزش سرپرست باشگاه استقلال به شمار می رود تماس گرفت و به وی اعلام کرد که سایت استقلال خودش در تاریخ ۱۹ خرداد این خبر را روی خروجی خود قرارداده است و اکثر خبرگزاری های معتبر هم آن را کار کرده اند جالب است که افشارزاده در واکنش به این صحبت خبرنگار فارس گفت: اگر سایت استقلال هم این خبر را کار کرده اشتباه کرده است و چنین چیزی نیست و هیچ تفاهم نامه ای بین دو باشگاه امضا نشده است!

افشارزاده درحالی این صحبت را مطرح کرد که این خبر که در تاریخ ۱۹ خرداد منتشر شده بود از روی خروجی سایت استقلال حذف شد و البته جالب تر که بهرام افشارزاده برای تکذیب یک خبری که پیش از این از سوی همکاران خودش در استقلال تایید شده بود امروز مصاحبه کرد اما حاضر نشد روی خروجی سایت خود به این اشاره کند که همکاران و مشاوران خود او بیش از هر رسانه ای نیازمند تکذیب برای این خبر بوده اند و ترجیح داد توپ را مثل همیشه به زمین رسانه‌ها بیندازد.

در زیر عکس نشست روز ۱۹ خرداد ماه سال جاری نمایندگان باشگاه استقلال با نمایندگان باشگاه اینترمیلان را که در خبر خود سایت باشگاه استقلال منتشر شده است را می‌بینید: قضاوت با خودتان...

همچنین شبکه ورزش سیما در روز ۲۰ خرداد ماه سال جاری بر روی خبر توافق نامه باشگاه استقلال و اینترمیلان که در روز ۱۹ خرداد روی خروجی سایت باشگاه استقلال منتشر شده به تحلیل پرداخت.فیلم شبکه ورزش در مورد توافق دو باشگاه ایرانی و ایتالیایی را در زیر ببینید:

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )