مصدومیتی که کاپیتان تیم ملی پرتغال را در دقایق ابتدایی فینال یورو ۲۰۱۶ از میدان بیرون راند، ممکن است فرصت حضور در سوپرجام اروپا را از او بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آس، مصدومیت کریستیانو رونالدو در فینال یورو ۲۰۱۶ که او را در دقیقه ۲۴ مجبور به ترک میدان کرد، نگرانی‌هایی را برای مسئولان باشگاه رئال‌مادرید به وجود آورده است.

معاینات اولیه از زانوی رونالدو که در نتیجه ضربه دیمیتری پایت مصدوم شد، حاکی از آن است که کاپیتان تیم ملی پرتغال در ناحیه زانوی پای چپ دچار کشیدگی درجه یک رباط جانبی داخلی شده اما برای مشخص شدن شدت مصدومیت و مدت خانه‌نشینی او باید معاینات دقیق‌تری صورت بگیرد. این در حالی است که رئال‌مادرید باید کمتر از یک ماه دیگر در تاریخ نهم آگوست (۱۹ مرداد)، در سوپرجام اروپا به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف سویا، قهرمان لیگ اروپا برود و احتمال غیبت رونالدو در این بازی وجود دارد.

مصدومیت رونالدو در نتیجه ضربه دیمیتری پایت، مهاجم تیم ملی فرانسه با او که مارک کلاتنبرگ، داور انگلیسی بازی آن را حتی خطا هم اعلام نکرد، رخ داد. این آسیب‌دیدگی اگرچه کریس را از ادامه بازی محروم کرد اما فرصت بالای سر بردن جام قهرمانی را از او نگرفت و ستاره کهکشانی‌ها با زانوی بانداژ شده روی سکوها رفت و جام قهرمانی را به عنوان کاپیتان تیم قهرمان گرفت تا همچون هم‌تیمی‌اش،‌ په‌په امسال دو گانه قهرمانی‌های معتبرترین تورنمنت‌های یوفا، لیگ قهرمانان و یورو را به کارنامه دوران بازیگری‌اش اضافه کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.