هواداران استقلال از سرمربی‌ تیمشان خواستند که در پایان فصل جام قهرمانی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز آبی‌پوشان از ساعت ۱۸:۴۵ و در کمپ زنده یاد حجازی و با حضور بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ تماشاگر برگزار شد.

* منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی در تمرین حضور داشتند و دقایقی با علیرضا منصوریان، سرمربی آبی پوشان، در خصوص شرایط بازیکنان و اردوی پیش‌فصل به ارمنستان صحبت کردند.

* حدود ۳۰ تن از بانوان علاقمند به استقلال پشت درهای بسته ماندند و مسئولان کمپ به آنان اجازه ندادند که از نزدیک به تماشای تمرین آبی پوشان بنشینند.

* مرتضی هاشم‌زاده، بازیکن سابق تیم استقلال در تمرین حاضر شد و ضمن تبریک به منصوریان و دیگر اعضای کادر فنی با آنها صحبت کرد.

* هواداران استقلال امروز هم علیه رقیب همیشگی‌شان شعار دادند و باز هم وزیر ورزش را مورد تشویق قرار دادند.

* رابسون جانواریو در تمرین حاضر بود و پا‌به‌پای دیگر بازیکنان در تمرینات گروهی شرکت کرد. وی قرار است فردا با حضور در باشگاه قرارداد خود را به ثبت برساند.

* هرایر مگویان مدافع ارمنی تیم استقلال به طور اختصاصی و زیر نظر مربی بدنساز تیم تمرین کرد.

* حدود ۱۰ جوان که از استان کردستان به تهران آمده بودند از وریا غفوری و کاوه رضایی حمایت کردند.

* یک هوادار پرسپولیس که در ساختمان مجاور کمپ سکونت داشت، با آوردن پرچم قرمز در بالای پشت بام ساختمان باعث شد تا هواداران استقلال مجددا علیه قرمزپوشان شعار بدهند.

* سرمربی آبی پوشان به شدت از سوی هواداران تشویق شد و هواداران از او قهرمانی در پایان لیگ شانزدهم را خواستار شدند.

* منصوریان قبل از شروع تمرین دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و از آنان خواست تمریناتشان را با جدیت بیشتری انجام دهند.

* محور تمرینات امروز آبی پوشان به کارهای بدنی و مرور کارهای تاکتیکی خلاصه شد که سرمربی آبی پوشان به دقت تمرین را زیر نظر داشت و نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می کرد.

* تمرین استقلال پس از ۸۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا در دو نوبت تمرینات خود را جهت آماده سازی برای شروع لیگ شانزدهم ادامه خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.