سرمربی تیم فوتبال آرژانتین می گوید لیونل مسی به همان بازیکنی تبدیل شده که در بارسلونا است. وی همچنین این بازیکن را بازتاب تعهد آرژانتین برای پیروزی در دیدار پایانی کوپا آمه ریکا دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال آرژانتین بامداد دوشنبه در دیدار پایانی رقابتهای کوپا آمه ریکا با شیلی دیدار می کند.

لیونل مسی در رقابتهای کوپا آمه ریکا سال ۲۰۱۵ تنها یک گل برای آرژانتین به ثمر رساند. وی در این دوره از رقابتها هم با اینکه در بازی های ابتدایی مصدوم بود و به میدان نرفت با این حال تا به حال پنج گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل داده است.

مسی در پنج بازی گذشته آرژانتین در کوپا آمه ریکا فقط ۲۵۴ دقیقه در میدان حضور داشته است.

«خراردو مارتینو» در خصوص مسی گفت: مسی واقعا همان شرایطی را پیدا کرده که در بارسلونا دارد. او با این بازیکنان برای مدت زیادی است که بازی کرده و همین امر او را شاد و خشنود می سازد.

مسی در جام جهانی ۲۰۱۴ برای تیم آرژانتین چهار گل زد و تیمش را به فینال رقابتها برد. آرژانتین در فینال به آلمان باخت اما مسی به عنوان برترین بازیکن رقابتها برگزیده شد.

مارتینو گفت: من برای مدت زمان زیادی است که به بازی های مسی در تیم ملی آرژانتین فکر می کنم و باید بگویم که او عملکرد خوبی داشته است. او در آن رقابتها خوب بوده و اکنون خیلی عملکرد تاثیرگذارتری داشته است. مسی اکنون وضعیت خوبی دارد همانگونه که در برزیل و شیلی (رقابتهای کوپا آمه ریکای سال گذشته) بود و اکنون وضعیتش بهتر هم هست.

سرمربی تیم ملی آرژانتین در خصوص بازی فردا مقابل شیلی گفت: مسی ویترین تیم ماست. او بازتابی از تعهد همه ما برای پیروزی در بازی مقابل شیلی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.