روزنامه‌نگار قدیمی و تصمیم گیرنده در هیات امنای باشگاه المپیک مارسی معتقد است فروش این باشگاه به یک فرد ایران شدنی نیست و باید پیشنهادات دیگر را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شایعه تلاش یک ایرانی برای خرید باشگاه المپیک مارسی فرانسه چندی پیش در فضای رسانه‌ای مطرح شد و البته خیلی زود با توجه به اشاره رسانه‌های فرانسوی و انگلیسی به این خبر، از مرز شایعه خارج و به یک واقعیت تبدیل شد. اولین سوال پس از انتشار این خبر در ذهن اهالی رسانه و صد البته مردم این بود که اگر چنین قابلیتی وجود دارد، چرا به باشگاه‌های داخلی کمک نشود و اصولا این مالک حقیقی یا حقوقی کیست یا چیست که چنین ثروتی دارد؟

پیر منس، روزنامه نگار شهیر فرانسوی در بخش ورزش که او را با مافیای خبری در غرب اروپا بی ارتباط نمی‌دانند، یکی از اعضای هیات امنای باشگاه المپیک مارسی است و موضوع بحران مالی در این تیم را تایید می‌کند. او در واکنش به سوال هواداران و خبرنگاران درباره احتمال فروش باشگاه مارسی به ایران می‌گوید: ایران؟ بعید می‌دانم با آنها وارد مذاکره شویم، باید همه چیز روی اصول باشد و البته وکیل باشگاه همه چیز را کنترل می‌کند اما باید بدانید که چند پیشنهاد دیگر هم داریم و آنها را با تمایل بیشتری بررسی خواهیم کرد. مشکل اصلی ما با پروژه مذاکره با مالک یا شرکت ایرانی این است که احتمال دارد با مشکلات سیاسی مواجه شویم.

فصل نقل و انتقالات تابستانی داغ است و مارسی هنوز مالک خود را نمی‌شناسد و این موضوع باعث افزایش نگرانی هواداران این تیم قدیم شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.