رئیس کمیته فوتسال از تیم‌هایی که نمی‌توانند تیمداری کنند، خواست که امتیازشان را واگذار کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سیدرضا افتخاری با اشاره به وضعیت تیم‌های لیگ برتر فوتسال گفت: باتوجه به اینکه همه باشگاه‌های لیگ برتری باید با اخذ گواهینامه حرفه‌ای از AFC، در مسابقات حضور داشته باشند، کمیته فوتسال برنامه‌ریزی‌های خود را در این خصوص انجام داده و باید از این پس طبق این برنامه‌ها پیش رویم تا لیگ حرفه‌ای‌تری داشته باشیم.

وی افزود: اینکه برخی از تیم‌ها با توجه به شرایط مالی که دارند، نمی‌توانند در لیگ بمانند، باید امتیاز خود را واگذار کنند. از این پس با توجه به سختگیری‌هایی که انجام خواهیم داد، قصد داریم شرایط حرفه‌ای‌ سازی باشگاه‌ها را فراهم کنیم تا آنها بتوانند گواهینامه حرفه‌ای از AFC را کسب کنند و این اتفاق باید تا سال ۲۰۱۸ رخ دهد.

رئیس کمیته فوتسال در خصوص عدم واگذاری امتیاز تیم‌ها به مالکان جدید و جایگزینی یک تیم به جای تیم مربوطه در لیگ برتر گفت: اگر تیمی نمی‌تواند تیمداری کند، بدون شک باید امتیازش را واگذار کند و اگر در زمان مشخص شده، مشتری برای خریداری سهام باشگاه مربوطه پیدا نشد، هیئت رئیسه سازمان لیگ تشکیل جلسه خواهد داد و در این باره تصمیم نهایی را می‌گیرد. تاکنون این اتفاق رخ نداده است اما با توجه به اینکه باشگاه‌ها باید حرفه‌ای شوند، سخت‌گیری هایی وجود خواهد داشت تا تیم‌‌ها به شرایط ایده‌ال و حرفه‌ای نزدیک‌تر شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.