هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان در فصل گذشته سرمربی این تیم را یک روانشناس فوق‌العاده توصیف کرد.

حمیدرضا علی‌عسگر در مورد وضعیتش برای فصل آینده به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: فصل نقل‌وانتقالات تازه شروع شده است. من چند پیشنهاد دارم، ولی باید ببینم تکلیف سیاه‌جامگان چگونه خواهد بود. اگر شرایط باشگاه مثل فصل گذشته باشد، قطعاً جدا می‌شوم و بعید می‌دانم با این شرایط آقای کاظمی هم در این تیم بماند. به‌هر حال باشگاه نیاز به پیشرفت دارد و خیلی از مشکلات باید حل شود که امیدوارم این اتفاق رخ دهد. فکر می‌کنم تا ۱۰ روز دیگر وضعیت من مشخص شود.

او که در نیم‌فصل دوم به سیاه‌جامگان اضافه شد با اشاره به عملکردش در این تیم گفت: من ابتدای فصل را با راه‌آهن شروع کردم و به‌دلیل مصدومیت مدتی غایب بودم. بعد از رفتن آقای کاظمی و انتخاب سرمربی جدید با مشکلاتی مواجه شدم و در نهایت به مشهد آمدم که واقعاً اتفاق مثبتی در زندگی من بود. من از فرهاد کاظمی چیزهای زیادی یاد گرفتم. او بدون شک یکی از فنی‌ترین و باهوش‌ترین مربیان فوتبال ایران محسوب می‌شود.

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خاتمه خاطرنشان کرد: کاظمی همیشه تأکید می‌کرد که تیم ما در لیگ برتر می‌ماند و نسبت به این موضوع ایمان داشت. او جدا از مسائل فنی از لحاظ روحی و روانی هم جزو بهترین‌هاست و یک روانشناس فوق‌العاده است. من خیلی خوشحالم که با این مربی کار کردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.