هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید که برای ماندن در این تیم برای فصل آینده بعداً تصمیم‌گیری خواهد کرد.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در خصوص قهرمانی تیمش در رقابت‌های جام حذفی گفت: بازی خیلی سختی برای ما بود. در شرایطی نابرابر مقابل استقلال بازی کردیم و یک جنگ نابرابر بود. سه چهار روز قبل از فینال حذفی بازی سختی مقابل العین انجام داده بودیم و کار سختی برای فینال داشتیم.

وی افزود: در چند روزی که تا بازی با استقلال زمان داشتیم، نتوانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم و فقط کار بدنی کردیم. تمرینات ما فقط ریکاوری بود و فقط سعی کردیم خستگی‌مان در برود تا برای بازی آماده شویم.

هافبک ذوب‌آهن درباره اینکه برای بازی با استقلال مصدوم بود، اظهار داشت: همه بازیکنان گرفتگی عضلانی و مصدومیت داشتند. شرایط‌مان سخت بود، اما اکنون خوشحالیم که با تلاش توانستیم قهرمانی را به دست بیاوریم.

حدادی‌فر تأکید کرد: درست است در خرمشهر کم و کاستی‌هایی وجود دارد، اما با این حال مردم این شهر خیلی به ما لطف داشتند، مسئولان سعی کردند امکانات خوب و شرایط مناسبی را برای ما فراهم کنند و هر چه در توان بود،‌ گذاشتند. خوشحالیم که قهرمان شدیم.

وی در خصوص اینکه برای فصل آینده چه تصمیمی دارد و آیا در ذوب‌آهن می‌ماند یا نه، گفت: ان‌شاالله بعداً در این خصوص تصمیم می‌گیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.