تیم فوتبال ذوب‌آهن در نیمه اول فینال جام حذفی موفق به شکست استقلال شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فینال جام حذفی بین تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن از ساعت ۲۱ امشب (یکشنبه) در ورزشگاه نفت‌وگاز الوندان خرمشهر برگزار شد که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ذوب‌آهن به اتمام رسید. تک گل این نیمه توسط دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۲۰ به ثمر رسید.

استقلال در این دیدار با ترکیب؛ سیدمهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، یعقوب کریمی، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، میثم مجیدی، جابر انصاری و بهنام برزای به‌ میدان آمد.

برای تیم ذوب‌آهن در این مسابقه رشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، قاسم حدادی‌فر، کاوه رضایی، مرتضی تبریزی (۱۸- سید محمد حسینی)، مهدی مهدی‌پور، علی حمام، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی رجب‌زاده و وحید محمد‌زاده راهی میدان شدند.

دقیقه ۱۸: مرتضی تبریزی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و جای خود را به سیدمحمد حسینی داد.

دقیقه ۲۰: دانیال اسماعیلی‌فر از پشت محوطه جریمه ضربه نه چندان محکمی را به سمت دروازه استقلال شلیک کرد که این ضربه در میانه راه با برخورد به پای عمران‌زاده مدافع آبی‌پوشان تغییر مسیر داده و در نهایت پس از برخورد با تیر دروازه و همچنین بدن رحمتی درون دروازه این دروازه‌بان جای گرفت.

دقیقه ۲۹: ضربه فرشید اسماعیلی روی خط محوطه جریمه به جابر انصاری رسید و او در یک موقعیت خیلی خوب گلزنی ضربه‌اش را به اوت زد.

دقیقه ۳۰:داور مسابقه به میثم مجیدی کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۳۱: ضربه سر اسماعیلی در شلوغی محوطه جریمه ذوب‌آهن به تیر عمودی دروازه این تیم برخورد کرد.

دقیقه ۳۲: داور مسابقه به رشید مظاهری به خاطر اتلاف وقت کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۴۶: ضربه ایستگاهی امید ابراهیمی با عکس‌العمل خوب مظاهری راهی کرنر شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.