قائم مقام استقلال خوزستان گفت: برای اخذ مجوز کار فرناندو خسوس ما از طرف باشگاه تعهد دادیم که او از اهواز خارج نشود.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بحث رفتن فرناندو خسوس به گسترش فولاد و اعتراضی که او نسبت به این انتقال داشت، گفت: وقتی بازیکن خارجی جذب می‌شود و برای او مجوز کار می‌گیریم ما وظیفه داریم با وجود داشتن یا عدم قرارداد به تعهدمان در قبال پروانه کار عمل کنیم.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده باشگاه در سازمان اتباع بیگانه و کار تعهد دادم که اگر قرار بود این بازیکنان به هر جایی بروند آنها را در جریان بگذارم. در این شرایط گسترش فولاد می‌توانست به محض حضور این بازیکن در تهران و فرودگاه برای بازگشت به برزیل آنجا با او قرارداد می‌بستند. او را با شیوه‌ای به تبریز بردند و آوردند و بر اساس امنیتی که برای این بازیکن تعهد کرده بودیم این رفتار خلاف قانون بود.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد شکایت باشگاه گسترش فولاد از پورکیانی، اظهار داشت: ایرادی ندارد مراجع قانونی فوتبال را قبول دارم و هیچ ایرادی در این مورد وجود ندارد. بنده مدارکی را که دارم ارائه می‌دهم ثابت می‌کنم که تعهد دادم که او از خوزستان خارج نشود و می‌گویم چه کسی او را به تبریز برده و بعد از قرارداد به اهواز بازگردانده است. در خدمت مراجع قانونی فدراسیون فوتبال هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.