ستاره کلمبیایی رئال مادرید که از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است درباره آینده‌اش در این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، در دوران کارلو آنچلوتی بازی‌های درخشانی را برای رئال مادرید به نمایش گذاشت و به عنوان بهترین بازیکن فصل در پست خود انتخاب شد اما رافائل بنیتس و زین الدین زیدان به او اعتماد نکردند تا این بازیکن کلمبیایی در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار بگیرد. البته خامس می گوید دوست دارد به بازی کردن در رئال ادامه دهد.

خامس رودریگس فصل بسیار سختی را با رئال مادرید پشت سر گذاشت و نیمکت نشینی های زیاد باعث شده است تا خبرهای زیادی درباره جدایی او از رئال به گوش برسد.

این بازیکن گران قیمت کلمبیایی مشتریان زیادی دارد. هم بایرن مونیخ و هم منچستریونایتد، سخت به دنبال جذب او هستند. او در واکنش به جدایی از رئال مادرید گفت: در فوتبال نمی توان پیش بینی کرد که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. با این حال باید بگویم دوست دارم به بازی در رئال ادامه دهم. می خواهم برای رئالی‌ها سال های سال بازی کنم چراکه این باشگاه برای من ایده‌آل است. با این حال باید گفت معلوم نیست در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در زندگی چیزهای عجیبی رخ می دهد و باید روز به روز در حال یادگیری بود.

رودریگس در شبی که رئال مادرید جام قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا بالای سر برد، روی نیمکت رئال بود اما زیدان به او اعتماد نکرد و این بازیکن سرشناس را به بازی نفرستاد. سرمربی رئال به بازیکنی مانند لوکاس واسکس که از نظر هجومی بسیار ضعیف تر از رودریگس است، اعتماد کرد اما ستاره کلمبیایی تیمش را به میدان نفرستاد تا بار دیگر برای همه ثابت شود که سرمربی رئال به خامس اعتماد و علاقه ندارد.

این بازیکن گران قیمت به قهرمانی رئال این گونه واکنش نشان داد: «از این که در چنین جشن بزرگی حاضر هستم، بسیار خوشحالم. هرچند شروع خوبی داشتیم اما پایان بسیار خوبی برای ما رقم خورد. در ابتدا کسب عنوان قهرمانی بسیار سخت بود اما نشان دادیم که تیم بزرگی هستیم و می توانیم تاریخ ساز باشیم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.