باشگاه‌های العربی و الاهلی قطر این روزها درگیر انتخابات داخلی خود هستند که این انتخابات می‌تواند سرنوشت بازیکنان ایرانی این تیم‌ها را تحت تاثیر خود قرار بدهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وضعیت جواد نکونام و اشکان دژاگه در تیم العربی و مجتبی جباری و پژمان منتظری در تیم الاهلی قطر هنوز مشخص نیست.

وضعیت مبهم این دو باشگاه و برگزار نشدن انتخابات ریاست العربی و الاهلی کار تیم‌های فوتبال آنها را در نقل و انتقالات سخت و پیچیده کرده است.

روزنامه «الوطن» در گزارشی به بررسی شرایط تیم‌های قطری پرداخته است. این روزنامه درباره وضعیت العربی نوشت: «در باشگاه العربی هیچ خبر توافق با بازیکن جدید و حتی جدایی و یا ادامه همکاری با بازیکنان خارجی به گوش نمی‌رسد. این باشگاه منتظر برگزاری انتخابات در ماه آینده است.

این روزنامه همچنین درباره وضعیت تیم الاهلی و بازیکنان ایرانی‌اش نوشت: «در باشگاه الاهلی وضعیت نقل و انتقالات خیلی متفاوت نیست. قصد مسئولان باشگاه ادامه همکاری با یوسف آدم در زمانی بود که لوکا بوناچیچ برای مذاکره با الاهلی به قطر آمده بود. در این بین محسن یاجور از الاهلی جدا شد و وضعیت پژمان منتظری و مجتبی جباری و اینکه آیا این بازیکنان در تیم می‌مانند یا خیر، مشخص نیست.»

انتخابات باشگاه الاهلی هم قرار است چند هفته دیگر برگزار شود و با تعیین مدیر جدید این باشگاه، شرایط نقل و انتقالات مشخص می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.