مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: حسین فرکی به دنبال کسب سهمیه آسیایی برای سایپا است.

رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخاب حسین فرکی به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم گفت: هیات‌مدیره باشگاه برنامه حسین فرکی را تایید کرد و از او دعوت کردیم تا به باشگاه بیاید که ایشان این کار را انجام داد و قرار است که کارش را از روز شنبه در سایپا آغاز کند.

وی در مورد اینکه شایعه شده بود فرکی درخواست دستمزد ۲ میلیارد تومانی از باشگاه کرده گفت: اصلا چنین رقمی صحت ندارد. ایشان قرارداد را امضا کرد و مبلغ قرارداد را به عهده خود ما گذاشت. ما فقط از او امضا گرفته‌‌ایم.

درویش در مورد اینکه حسین فرکی شرط کرده که جواد نکونام جذب سایپا شود، گفت: این مسئله درست نیست. ایشان شرطی برای جذب هیچ بازیکنی نگذاشته است. او به ما گفت که به دنبال ساخت یک تیم پرتوان و یکدست است تا بتواند سهمیه آسیایی کسب کند. فاکتور اولیه ایشان هم برای جذب بازیکن بحث اخلاق است و سپس بحث فنی را دارد زیرا می‌داند که باشگاه سایپا یک باشگاه به معنای واقعی فرهنگی ورزشی است.

وی در مورد انتخاب دستیاران و همچنین سرپرست سایپا گفت: حسین فرکی هر کسی را به عنوان دستیار به ما معرفی کند با او قرارداد امضا می‌کنیم. در مورد سرپرست هم هنوز تصمیم نگرفتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.