دروازه‌بان سابق منچستریونایتد نیز به حضور مورینیو در این تیم واکنش نشان داد و او را بهترین مربی جهان خواند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، حضور مورینیو در منچستریونایتد قطعی به نظر می رسد و احتمالا تا پایان این هفته این اتفاق به صورت رسمی اعلام می‌شود. در این بین اسطوره‌های منچستریونایتد هر کدام واکنش‌هایی به حضور مورینیو در این تیم دارند. بعضی از آنها که در طول فصل به انتقاد از فان خال پرداختند اکنون ابراز امیدواری کردند یونایتد با حضور مربی پرتغالی جدید خود به قهرمانی در لیگ برتر برسد.

پیتر اشمایکل دروازه‌بان دانمارکی سابق یونایتد درباره حضور مورینیو در این تیم گفت: یونایتد کار شجاعانه ای انجام داد که فان خال را اخراج کرد و مورینیو را به خدمت گرفت. منچستریونایتد همیشه در صدر فهرست تیم‌های مورد علاقه مورینیو بود و او خیلی دوست داشت در این تیم مربیگری کند. حالا این فرصت برای او به دست آمده است. مورینیو مربی بزرگی است که می‌تواند یونایتد را نجات دهد. به خدمت گفتن مورینیو آسان نبود و مشخص است که مدیران ماه‌ها است برای حضور او در تیم مذاکره کرده‌اند. با این حال او با چالش بزرگی روبرو شده است. مورینیو قبلا با مدیر تیم، با رئیس تیم، با دکتر تیم دچار اختلاف و درگیری شده است ولی اینها اقداماتی نیستند که در باشگاه منچستریونایتد پسندیده واقع شود.

اشمایکل ادامه داد: من مطمئنم چارلتون و فرگوسن به حضور مورینیو در یونایتد رای مثبت داده‌اند و این مسائل بین آنها حل شده است. مورینیو می‌تواند خود را با ارزش های منچستر وفق دهد. ارزش هایی چون فوتبال هجومی و گل زدن و هیجان که قبلا در تیم شاهد آن بوده‌ایم. او به خوبی می‌داند چه چیزهایی در یونایتد ارزش هستند و چه چیزهایی خیر و می‌تواند این موضوع را مدیریت کند. یونایتد حالا مربی‌ای را در اختیار دارد که احتمالا بهترین مربی جهان است و می‌تواند این تیم را به شرایط خوبی برساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.