اصفهان - سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما در مسابقه فردا برای تساوی به مصاف العین نمی‌رویم و هدف ما در این بازی صعود به مرحله بعدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی صبح سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل العین امارات در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: ما نتیجه خوبی در بازی رفت خود گرفتیم و نتیجه یک بر یک در زمین حریف، نتیجه خوبی به شمار می‌رود اما تضمینی برای صعود به دور بعد ما نیست. ما بازی سختی در مسابقه فردا پیش‌رو داریم و این مسابقه برای رسیدن به مرحله بعدی بسیار تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه العین یکی از قدرت‌های خوب آسیا به شمار می‌رود و بازیکنان و کادر مدیریتی خوبی دارد، تصریح کرد: مربی بزرگی در این تیم حاضر است بنابراین بازی کردن مقابل این تیم برای همه سخت است. اولویت ما در بازی فردا این است که گل نخوریم و اگر این اتفاق بیفتد، با تمرکز دفاعی خوب می‌توانیم به مرحله بعدی صعود کنیم؛ در این مسابقه باید مراقب بازیکنان باشیم و با تمرکز لازم بازی کنیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه بازیکنان ما امسال در آسیا فوق‌العاده بودند و فراتر از انتظارات ظاهر شدند، تصریح کرد: بازیکنان ما با خستگی‌های ذهنی بسیار، پراراده و پرتلاش هر کاری در زمین انجام می‌دهند و به نظر من این رفتار آنها در زمین بسیار خوب بود.

وی تاکید کرد: امیدوارم فردا با یک بازی خوب بتوانیم از گروه خود صعود کنیم و امیدوار هستم که هواداران در ورزشگاه حضور پیدا کنند و با توجه به این موضوع، نیاز بسیار به حضور اصفهانی‌ها در ورزشگاه داریم و امیدوار هستم هر اصفهانی که به شهر خود تعصب دارد، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حاضر شوند.

گل‌محمدی با بیان اینکه فردا باید باید دفاع تیمی خوبی داشته باشیم، ادامه داد: همه بازیکنان این تیم خطرناک هستند و نباید به آنها فضا دهیم و باید با یک بازی بسته و تحت فشار دادن حریف، آن را مهار کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون اینکه آیا در این مسابقه برای تساوی به میدان می‌روید، گفت: ما برای تساوی بدون گل در زمین نمی‌رویم و اولویت ما این است که در فاز دفاعی تمرکز بیشتری داشته باشیم اما بازی هجومی را در این مسابقه از ذوب‌آهن می‌بینیم و فقط به فکر دفاع نیستیم، تیم ما بسیار جوان و پرانرژی است که می‌تواند در بازی فردا درخشش ویژه‌ای داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.