سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به مساعدت های ستاد نیروهای مسلح نسبت به فوتبالیست هایی که خدمت سربازی آنها تمام نشده، گفت: مثل همیشه این بار هم نظام وظیفه کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید هادی حسینی درباره حضور دو بازیکنی که خدمت سربازی آنها تمام نشده در لیست تیم ملی فوتبال، گفت: به هر حال قانون باید برای همه به صورت یکسان اجرا شود و در خصوص خدمت نظام وظیفه نیز تبعیضی وجود ندارد ولی مسلما تیم ملی شرایط خاصی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: هم حرف کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی درست است و هم سخن معاون منابع انسانی ستاد نیروهای مسلح؛ کی‌روش می‌خواهد در عرصه بین المللی با عنوان ملی شرکت کند و بر همین اساس اعضای تیمش را انتخاب کرده و باید بهترین ها را انتخاب کند و برای حوزه نظام وظیفه هم قانون ملاک است و باید برای همه به صورت یکسان اجرایی شود.

وی بیان کرد: حتما ملاحظاتی و اجازه هایی برای آنها که در عرصه ملی فعالیت می‌کنند و به قصد افتخار آفرینی برای کشورمان انتخاب می‌شوند، وجود خواهد داشت و اداره انسانی ستاد نیروهای مسلح که تاکنون کمک کرده و مشکل این بچه ها را حل کرده اند، اکنون هم قطعا کمک می‌کنند.

حسینی در گفتگو با خانه ملت با اشاره به شرایط ویژه ای که برای دانشجویان و المپیادی ها جهت حضور در عرصه های بین المللی در نظر گرفته شده است، توضیح داد: برای همه ویژه‌ها، شرایط ویژه‌ای وجود دارد؛ این فوتبالیست‌ها هم مشکل خاصی نخواهند داشت یعنی برای خروج از کشور اجازه می‌گیرند و وقتی برگشتند، ادامه خدمتشان را انجام خواهند داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نظام وظیفه از طریق ستاد فرماندهی حتما تدابیری دارند که می‌توانند به آنها استناد کنند، افزود: تاکنون بچه های تیم ملی ما به مشکلی بر نخورده اند و موردی نداشته‌ایم که کسی مساله ملی مطرح باشد ولی سربازی جلوی آن را گرفته باشد.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد: حضور در تیم ملی، یک کار ملی است و خدمت سربازی هم یک اصل ملی؛ لذا قطعا این مشکل حل می‌شود و حتی کسانی که سربازی نرفته اند، می‌توانند در تیم ملی حضور داشته باشند.

در لیست اعلامی کی روش برای تیم ملی فوتبال، نام دو بازیکنی به چشم می‌خورد که خدمت سربازی آنها تمام نشده و به همین دلیل اجازه سفر خارجی را ندارند و به گفته جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.