کاپیتان تیم فوتبال سپاهان به انتقاد از سرمربی پیشین این تیم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا در برنامه شب گذشته نود در مورد حواشی‌اش در طول لیگ پانزدهم صحبت کرد.

نویدکیا در ابتدا از فردوسی‌پور خواهش کرد تا خودش به تنهایی صحبت کند و او سؤالی نپرسد.

نویدکیا با اشاره به آغاز مشکلاتش با فرکی در مراسم معارفه این مربی گفت: آقای فرکی از من خواست تا در مراسم معارفه‌اش صحبت کنم اما من به دلیل رفتن آقای کرانچار ناراحت بودم و این کار را نکردم. من گفتم که همه ما از رفتن کرانچار ناراحت هستیم.

وی ادامه داد: ما بعد از بازی با سیرجان که اتفاقاتی خاص را به همراه داشت به اردوی تهران آمدیم. ایشان هر روز ما را ساعت ۱۱ صبح تمرین می‌دادند و تا فردا همه آزاد بودند. تا روز بازی که آقای فرکی ارنج تیم را اعلام و جلسه آنالیز را برگزار می‌کردند، دستیاران تهرانی‌اش حضور نداشتند.

من در بازی گل‌گهر مصدوم شدم و احساس کردم به عنوان بازیکن حرفه‌ای نمی‌توانم ادامه دهم؛ به همین خاطر به آقای فرکی پیامک دادم و گفتم نمی توانم!

کاپیتان سپاهان افزود: این ماجراها گذشت تا اینکه آقایان زاغی‌نژاد و فرکی از من درخواست کمک کردند. آقای فرکی از من خواست تا ایشان را در کسب سهمیه کمک کنم و گفت: من فصل بعد از این تیم می روم، اما مدتی بعد آقای زاغی نژاد به من اطلاع داد که فرکی یک فصل دیگر در سپاهان می‌ماند در حالی که می‌دانستم مدیریت باشگاه او را نمی‌خواهد.

نویدکیا در مورد نظرخواهی خلیلیان برای انتخاب سرمربی گفت: من از او خواستم تا برانکو و یا اسکوچیچ را جذب کنند. من می‌دانستم باشگاه کس دیگری را می‌خواهند جای فکری را بیاورند و اینها را به او گفتم!

کاپیتان س‍پاهان خاطر نشان کرد: بعد از امضای قرارداد با فرکی آقای خوروش گفت فلانی می‌گوید پول نداریم، اما با آقای فرکی قرارداد سنگین بستند. قراردادی دو میلیاردو پانصدو پنجاه میلیون تومانی با فرکی بستند و از ما خواستند پول قراردادمان را کم کنیم. آقای فرکی اما بعد از این مسائل گفتند من ۵۰۰ میلیون تخفیف دادم.

وی ادامه داد: من در مورد قرارداد هیچ بازیکنی دخالت نکردم. در مورد علی احمدی باید بگویم که این بازیکن همسرش فوت شد و بعد از آن پدرش از دنیا رفت. او شرایطی داشت که نمیتوانست از اصفهان خارج شود و من این شرایط را با فرکی در میان گذاشتم.

نویدکیا در مورد عدم پاسخ گویی به فرکی در ابتدا فصل خاطرنشان کرد: من قصد نداشتم با ایشان کار کنم. هنگامی که او با من تماس می‌گرفت، زمان تمرین تیم بود و می دانستم قطعا فرکی پشت خط نیست، به همین دلیل پاسخ تلفن ها را نمی دادم.

وی در واکنش به این پرسش که دخالت او در کادرفنی و مدیریت حرفه‌ای است، گفت: مگر شما حرفه‌ای عمل می‌کنید. کجای این فوتبال حرفه‌ای است؟ فرکی به من گفت ۳۰۰ میلیون به باشگاه تخفیف دادم. تو نیز کمک کن تا بازیکنان از رقم قراردادشان کم کنند. من در جلسه‌ای بابت تخفیف دادن آقای فرکی از او تشکر کردم که باعث ناراحتی ایشان شد و گفت من این کار را نکردم.

نویدکیا ادامه داد: در اردوی ترکیه به دلیل مشکلات خانوادگی با اجازه از فرکی زودتر به اصفهان بازگشتم. بعد از اردوی ترکیه به من خبر دادند که فرکی قراردادش را کسر نکرده است.

وی به انتقادهای کربکندی واکنش شدیدی نشان داد و گفت: این آقا نیز مانند برخی از پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال که تیم ندارند منتظر است تا اتفاقی بیفتد و شاید روی نیمکت سپاهان یا ذوب‌آهن بنشیند.

نویدکیا در مورد مشکلاتش با استیماچ تصریح کرد: عده‌ای اعتقاد دارند که من در کار استیماچ دخالت می‌کردم اما هرگز این‌طور نبود. اولین صحبت‌ها به خاطر هادی (عقیلی) بود جایی که استیماچ او را اخراج کرد.

وی ادامه داد: او چندین بازی از من استفاده نکرد اما مشکلی با این موضوع نداشتم. مشکل ما قبل از بازی سایپا شروع شد جایی که او گفت من استفعا می دهم و مسؤلیت تیم با شما است اما من قبول نکردم.

برای بازی بعدی با ملوان هم شش روز تمرین را تعطیل کردند. وقتی دلیل غیبت‌های او را پرسیدم به من گفتند برای بازی خیریه‌ای به انگلیس رفته است.

هنگام بازگشت استیماچ به او گفتم: فکر نکنی ما آدم های احمقی هستیم و هیچ تیمی قبل از بازی مهم اینگونه تیم را رها نمی کند.

وی ادامه داد: وقتی ایشان برخلاف همیشه اسامی و ترکیب بازی برابر استقلال را اعلام کردن به بازیکنان گفتم تا وقتی من هستم اجازه نمی دهم آقای باقریان و استیماچ کاری به این تیم داشته باشد. برای چه آقای باقریان مرا فراخوانده تا به تهران بیایم و مشکل تیم را حل کنم. اما جالب اینجاست که فقط آقای باقریان در جلسه حضور داشتند و آقای استیماچ با ترک اردو در بازی حساس با استقلال اردو را ترک کرده بودند و به همراه مدیربرنامه هایش و دوستش به رستورانی رفته بودند تا شام بخورند. جالب اینکه حرف های من در تمرین در سایت ورزش سه کار شده بود!

نویدکیا در پایان گفت: من دست آقای ویسی برای استفاده از خودم باز می گذارم. دوست دارم یک فصل دیگر بازی کنم و سپاهان، لیگ یک یا هر تیم دیگری برایم فرق نمی کند. از تمام مردم اصفهان نیز عذرخواهی می کنم شاید بهتر بود من هم مثل دیگر بازیکنان پولم را می گرفتم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )