پرسپولیسی ها بعد از بازی با راه آهن حسابی از هواداران عذر خواستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازیکنان پرسپولیس بعد از باختن کاپ قهرمانی حسابی غمزده بودند و از هواداران شان عذر خواستند.

رامین رضاییان: در این فصلزحمت زیادی کشیدیم و در نهایت با تفاضل گل قهرمانی را از دست دادیم.ما شرمنده هوادارانمانشدیم.

علی علیپور: من از هوادارانمانواقعا تشکر می‌کنم. آنها از اول تا پایان فصل ما را حمایت کردند و ما شرمنده آنها شدیم.آنهابه ما لطف داشتند. ما در طول فصل زحمت زیادی کشیدیم. ان شاء الله بتوانیم در آسیا حضوریقوی داشته باشیم و لطف آنها را جبران کنیم.

محسن بنگر: ما عملکرد خیلیخوبی داشتیم و در نهایت با تفاضل گل قهرمانی را از دست دادیم. همه چیز خوب بود و مردمهم راضی بودند.دست هواداران درد نکند و دمشان گرم. این را هم بگویم که برای فصلبعد من در خدمت پرسپولیس هستم و دوست دارم سال آینده هم در این تیم بمانم.اگر نظرمرا بخواهید ،ما قهرمان شدیم. به نظرم من این نتیجه چیزی از قهرمانی کمتر نداشت. ماشانزدهم جدول بودیم و حالا به اینجا رسیدیم.

احمد نوراللهی : بازی خوبیبود ولی در نهایت ما شرمنده هوادارانمان شدیم و قهرمانی را از دست دادیم. دست این هواداراندرد نکند که تا لحظه آخر از ما حمایت کردند. از آنها تشکر می‌کنم. ما تیم شانزدهم جدولبودیم و با حمایت آنها و همچنین حمایت مدیریت باشگاه و کادر فنی توانستیم به رده دومبرسیم. امیدوارم سال بعد قهرمان شویم. من سرباز نیستم و قرار نیست از پرسپولیسبروم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )