مهاجم پرتغالی پیشین فوتبال رئال مادرید می‌گوید مهاجم ۱۸ ساله شیاطین سرخ از برخی جهات با او شباهت دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدوی برزیلی آینده روشنی را برای مارکوس رشفورد متصور است و اعتراف کرد که برخی از خصلت‌های خودش را در این بازیکن ۱۸ ساله می‌بیند.

رشفورد که این فصل به عنوان بهترین بازیکن تیم زیر ۱۸ ساله‌های باشگاه منچستریونایتد معرفی شده است، در تیم اصلی باشگاه نیز عملکردی تحسین‌برانگیز و دور از انتظار داشته است، چرا که در ۱۵ بازی که در این فصل از لیگ برتر برابر شیاطین سرخ انجام داده، هفت گل زده است. این در حالی است که او اولین بازی‌اش برای تیم تحت‌هدایت فن‌خال را در ابتدای سال ۲۰۱۶ انجام داد.

پیشرفت و درخشش چشمگیر رشفورد حتی توجه اسطوره‌ای مانند رونالدو را هم جلب کرده است. مهاجم برزیلی پیشین رئال مادرید که خودش در سن ۲۰ سالگی در یک فصل از لالیگا برای بارسلونا ۳۷ بازی انجام داد و ۳۴ گل به‌ثمر رساند، در تمجید از رشفورد به نشریه سان انگلیس گفت: رشفورد یک بازیکن جوان، اما بسیار با استعداد است. من مطمئناً بخشی از خصوصیات خودم را در او می‌بینم. رشفورد بازیکن شجاع، سریع و تکنیکی در حرکات پا به توپ است.

مهاجم پیشین کهکشانی‌ها افزود: به‌نظر من برای یک مهاجم، داشتن عطش گلزنی فاکتوری بسیار مهم است و من در رشفورد چنین عطشی را می‌بینم. من برای رشفورد آینده‌ای حیرت‌آور را پیش‌بینی می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.