مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص برکناری مجید جلالی از سرمربیگری این تیم گفت: تعلل در تغییر کادر فنی و مدارا کردن با جلالی علت نتایج ضعیف تیم ما در این فصل بود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه سایپا، بیت الله رضایی در خصوص برکناری مجید جلالی از سرمربیگری این تیم گفت: ما به این خاطر با مجید جلالی خداحافظی کردیم که وی نتوانسته بود با وجود فراهم شدن همه امکانات نتیجه لازم را کسب کند. همانگونه که قبلا تاکید کردم، این باشگاه و تیم فوتبال، متعلق به گروه خودروسازی سایپا است و این باعث می شود تا مسئولیت ما در خصوص نتایج تیم صد برابر شود. کارگران زحمتکش سایپا از ما انتظار دارند و ما خود نیز را ملزم به پاسخگویی به این عزیزان می دانیم.

بیت الله رضایی افزود: به نظرم آنچه باعث شد تا تیم سایپا در کوران رقابتها نتیجه لازم را کسب نکند، تعلل در تغییر کادر فنی و مدارا کردن با آقای جلالی بود و این موضوع باعث شد تا تیم فوتبال سایپا با وجود شایستگی و برخورداری از مهره های تاثیر گذار که خود را برای کسب سهمیه آماده کرده بود به تکرار طعم شکست را تجربه نماید.

مدیر عامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ادامه داد: کسب نتیجه برای هر باشگاهی از اهمیت خاص برخوردار است و هیچ مدیری نمی تواند دست روی دست بگذارد و شاهد شکست های پی در پی تیمش باشد. ما بارها با آقای جلالی نشست داشتیم و با او عهد بستیم، اما اتفاقی برای تیم نیفتاد. بنابراین از مطبوعات و اصحاب رسانه که کاملا در جریان نتایج تیم قراردارند انتظار داریم منصافانه قضاوت کنند.

رضایی در پایان عنوان کرد: تغییر در تیم های فوتبال یک امر رایج است و ما اگرچه دیر دست به تغییر زدیم اما امیدواریم با برنامه ریزی درست بتوانیم مسیر را برای موفقیت فوتبال سایپا آماده کنیم. مجید جلالی همیشه برای من قابل احترام است و کنار گذاشته شدن این مربی با سابقه بخاطر عدم نتیجه در تیم سایپا چیزی از ارزش های او نمی کاهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.