اردبیل – تیم فوتبال شهرداری اردبیل در هفته سی و ششم لیگ دسته یک کشور (آزادگان) در برابر تیم مدعی صنعت نفت آبادان شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار که عصر دوشنبه برگزار شد، تیم صنعت نفت آبادان توانست با نتیجه پنج بر صفر تیم شهرداری اردبیل را با شکست مواجه کند.

این دیدار به جهت صنعت نفت آبادان می توانست در بین سه تیم مدعی صعود به لیگ برتر قرار بگیرد و از سوی باعث فاصله گرفتن تیم شهرداری اردبیل از بین تیم های فانون به دست شود، برای دو تیم حساسیت بالایی داشت.

تیم شهرداری اردبیل که با برد هفته قبل و در برابر آلومینیوم اراک به سه بازی باقی مانده خود در لیگ امیدوار شده بود، نتوانست در این دیدار چهره تیم برتر را به نمایش بگذارد و در هفته های حساس لیگ باخت بسیار بدی را متحمل شد.

این تیم در نیمه اول و تا دقیقه ۳۶ توانست در برابر تیم مدعی و قدرتمند نفت آبادان بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد اما طی دو دقیقه و در غفلت بازیکنان خود دو گل دریافت کرد تا شیرازه تیمی آن از هم فروپاشد.

امیر ذلیکانی زننده دو تیم تیم نفت آبادان در دقیقه ۳۶ و ۳۸ بود. در ادامه بازی حملات دو تیم نتیجه ای در بر نداشت و دو تیم با همان نتیجه دو بر صفر به نفع نفت به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم تیم شهرداری اردبیل نشان داد که برای جبران گل های خورده وارد زمین شده و در همان دقایق ابتدایی فشار بی امانی را روی دروازه تیم نفت آبادا وارد کرد اما این تیم نفت بود که در دقیقه ۴۹ و در یکی از معدود حملات خود در این نیمه دروازه تیم شهرداری را برای بار سوم باز کرد.

امین متوسل زاده زننده گل سوم تیم نفت بود. با این گل دوباره روند بازی در اختیار تیم صنعت نفت آبادان قرار گرفت و این تیم ضمن کنترل بازی توانست در دقیقه ۷۹ توسط میلاد جهانی و در دقیقه ۹۰ بار دیگر توسط امین متوسل زاده به دو گل دیگر دست یابد و جمع گل های خود را به پنج برساند.

با این شکست تیم شهرداری اردبیل ضمن از دست دادن تفاضل امتیاز خود، سی و هشت امتیازی باقی ماند اما یک پله در جدول سقوط کرد تا در فاصله دو هفته مانده به پیان لیگ به جمع فانوس به دست ها بپیوندد.

این تیم در هفته سی و هفتم لیگ دسته یک کشور باید در برابر دیگر تیم مدعی صعود به لیگ برتر یعنی خونه به خونه قرار گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.