رئیس کمیته مسابقات دلایل مخالفت سازمان لیگ با درخواست باشگاه گسترش فولاد تبریز برای تغییر ورزشگاه دیدار با پرسپولیس را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، غلامرضا بهروان در گفت و گو با سایت سازمان لیگ در مورد اینکه گسترش فولاد تبریز درخواست داده بود بازی با پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه در تبریز برگزار شود، گفت: ورزشگاه اختصاصی باشگاه گسترش فولاد تبریز یکی از بهترین و شیک‌ترین ورزشگاه‌های موجود در ایران است با این حال ظرفیت این ورزشگاه کمتر از ۱۰ هزار تماشاگر است و برای این مسابقه که مورد توجه بیشتر اهالی فوتبال است ظرفیتش کم به نظر می‌رسد. هرچند در ورزشگاه گسترش هیچ وقت شاهد اتفاقی ناگوار و غیرورزشی نبوده‌ایم با این حال مشکل نور هم در این ورزشگاه وجود دارد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: مهم ترین مشکل ورزشگاه گسترش نداشتن نور است. در حال حاضر تمامی مسابقات در این ورزشگاه در زیر نور خورشید برگزار می‌شود ولی چون در هفته بیست و نهم لیگ برتر مسابقات باید به طور همزمان برگزار شود در آن صورت اگر هوا ابری شود برای برگزاری بازی گسترش و پرسپولیس با مشکل مواجه می‌شویم. ضمن اینکه برگزاری مسابقات در شرایط مناسب و امن هم از مهم ترین دغدغه‌های ما خواهد بود. در واقع باید سلامت و امنیت بازیکنان و تماشاگران به طور کامل برقرار باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )