سرمربی دورتموند از اینکه هواداران این تیم کاپیتانش را مورد بی‌لطفی قرار دادند، ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بورسیا دورتموند شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان با نتیجه پرگل ۵ بر یک ولفسبورگ را در هم کوبید تا با توجه به تساوی خانگی بایرن مونیخ مقابل بورسیا مونشن‌گلادباخ در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل جاری این رقابت‌ها همچنان شانس قهرمانی داشته باشد. قهرمانی احتمالی زردپوشان وستفالن در صورتی رقم خواهد خورد که آنها دو بازی پایانی خود را با برد پشت‌سر بگذارند و بایرن مونیخ هم در هر دو بازی‌اش شکست بخورد.

توماس توخل در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: تیم بازی درخشانی را از خود ارائه داد و از همان دقیقه اول پر از انگیزه بود. بازیکنان ما به لحاظ بدنی فوق‌العاده بودند و به حریف اجازه خودنمایی ندادند به‌طوری که ولفسبورگ در جریان بازی در مجموع شش سانتر روی دروازه ما انجام داد. این نوع بازی به‌خاطر این بود که بازیکنان خط حمله ما هم حتی در کارهای دفاعی شرکت داشتند و همین به ما کمک کرد تا خط دفاعی مستحکم‌تری را شکل دهیم.

وی افزود: حس خیلی خوبی است که انرژی بازیکنان را حس کرد و اینکه آنها هر اتفاقی که در بیرون از زمین بیفتد، در زمین همیشه بهترین عملکردشان را ارائه می‌دهند. ما در این بازی موقعیت‌های زیادی روی دروازه ولفسبورگ خلق کردیم و اجازه خلق موقعیت هم به حریف ندادیم. به‌نظرم ما با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

اخیراً اعلام شده است متس هوملس قصد بازگشت به بایرن مونیخ را دارد و در تابستان سال جاری این اتفاق در حالی خواهد افتاد که وی یک فصل دیگر از قراردادش با بایرن مونیخ باقی مانده است. هواداران دورتموند اما در بازی شب گذشته در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به‌شدت از خجالت مدافع ملی‌پوش خود در آمدند و اعتراض‌شان به احتمال پیوستن او به جمع حریف دیرینه خود را نشان دادند. آنها بنری بزرگ به ورزشگاه آورده بودند که روی آن نوشته شده بود «کاپیتان در حال ترک کشتی است. هر چه زودتر، بهتر!».

سرمربی آلمانی دورتموند در این باره اظهار داشت: قابل تصور بود که هواداران بخواهند نارضایتی‌شان را به این موضوع نشان دهند. دو دستگی را می‌شد در این بازی در بین تماشاگران دید. وقتی هوملس صاحب توپ می‌شد، عده‌ای با سوت زدن انتقادشان را نشان دادند، اما اکثریت هواداران در مقابل او را تشویق می‌کردند. به‌هر حال اینکه در ورزشگاه خانگی خود شاهد چنین رفتاری با کاپیتان تیم‌مان بودیم، خوشایند نبود. هوملس هم می‌تواند با تکیه بر هم‌تیمی‌هایش به بازی عادی خود ادامه دهد و نباید توجهی به اتفاقاتی که در این بازی افتاد، داشته باشد. متس باید آرامش خود را حفظ کند و بازی قدرتمندی را از خود ارائه دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.