سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پیش‌بینی کرد که کورس قهرمانی لالیگا به هفته آخر این رقابت‌ها کشیده شود و تأکید داشت که تیم او در خانه رئال بیتس تحت‌فشار قرار نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه پس از پیروزی ۲ بر صفر بارسلونا در خانه رئال بتیس که جایگاه آبی‌و‌اناری‌ها را در فاصله دو هفته به پایان فصل در صدر جدول رده‌بندی لالیگا تثبیت کرد، به این سؤال که آیا تیمش هفته آینده این شانس را دارد که قهرمانی‌اش را قطعی کند، پاسخ منفی داد و گفت تصور می‌کند که رقابت سه مدعی قهرمانی این فصل به هفته پایانی کشیده شود.

انریکه گفت: لالیگا لیگی پر از رقابت است و من فکر می‌کنم که هر سه مدعی قهرمانی آن بسیار قدرتمند هستند. همه ما فصل خوبی داشته و خوب بازی کرده‌ایم. من فکر نمی‌کنم که هیچ یک از تیم‌های مدعی دچار لغزش شوند. ما هم باید کار خودمان را انجام دهیم و قهرمانی‌مان به خودمان بستگی دارد. من مطمئنم که برای بازی هفته آینده مقابل اسپانیول، نیوکمپ پر از جمعیت خواهد بود.

بارسلونا در بازی برابر بتیس یک بار دیگر در نشان دادن آن اقتدار و سلطه‌ای که در ابتدای فصل داشت، ناموفق بود، چیزی که انریکه آن را به دفاع منظم و سازمان‌یافته بتیس نسبت داد.

وی ادامه داد: ما در خط دفاع تحت‌فشار قرار نگرفتیم، اما بازی برابر تیمی مانند بتیس که از نظر دفاعی کارش را خوب انجام می‌دهد، همیشه سخت است. ما موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردیم، چون با فشاری که برای بردن مسابقه نیاز بود بازی کردیم. به‌همین دلیل من فکر می‌کنم که کارمان بسیار خوب بود. من عملکرد تیمم را در تمام دقایق بازی دوست داشتم. ما یک بازی جدی برابر تیمی که در تمام طول مسابقه عقب کشیده بود، انجام دادیم. چمن ورزشگاه هم برای بازی هیچ یک از دو تیم خوب نبود. با در نظر گرفتن این شرایط من از عملکرد تیمم راضی‌ام.

انریکه بار دیگر بر اینکه تیمش تحت‌فشار قرار نگرفته است، تأکید کرد و گفت: ما از نظر دفاعی تحت‌فشار نبودیم. من دوست دارم که تیمم همه بازی‌هایش را ۸ بر صفر ببرد، اما این امکانپذیر نیست. شما کارشناسان و خبرنگاران طرز تفکر اشتباهی درباره ما دارید. قهرمانی در لالیگا کار بسیار سختی است. ما هرگز خودمان را پیش از پایان فصل، قهرمان لیگ ندانسته‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.