سرمربی اسبق تیم فوتبال بایرن مونیخ بازگشت احتمالی ماتس هوملس را به جمع باواریایی‌ها گامی منطقی خواند.

به گزارش خبرگزاری فارس، چند روز بعد از آنکه بحث احتمال بازگشت ماتس هوملس به بایرن رسانه‌ای شد و حتی بورسیا آن را پنج‌شنبه تایید کرد، اوتمار هیتسفلد نظرش را در این مورد بیان کرد.

مربی سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ بایرن اظهارداشت: از دید من چنین انتقالی می‌تواند نقل و انتقالی منطقی باشد. به خصوص برای ماتس و بایرن مونیخ. دراین بین بدیهی است که حضورش در بایرن، باعث تقویت زیاد مونیخی‌ها خواهد شد.

به باور این مربی بازنشسته و پیشکسوت، حضور مدافع دورتموندی نزد باواریایی‌ها می‌تواند پرثمر باشد.

وی گفت: او می‌تواند پیوسته صاحب عنوان شود و نه اینکه در حد قهرمانی بوندس‌لیگا تلاش کند. ضمن آنکه همه ساله این قابلیت را خواهد داشت که برای کسب فتح لیگ قهرمانان اروپا بجنگد. از این جهت بایرن برای ماتس می‌تواند جذاب باشد. چون در آن صورت می‌تواند در کنار جروم بواتنگ بازی کند و پشت سرش مانوئل نویر را در اختیار داشته باشد. این سه نفر در تیم ملی هم می‌تواند مثلث قدرتمندی را در دفاع تشکیل دهد.

او ادامه داد: البته اگر این اتفاق بیفتد، خروج وی می‌‌تواند برای دورتموند تلخ باشد.چون یک بازیکن کلیدی دیگر باشگاه را ترک خواهد کرد.همان تیمی که ماتس فقط بازوبند کاپیتانی‌اش را نداشته بلکه یک فرمانده، یک الگو و مغز متفکر تیم بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.